hoe zit dat nou?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Marijee, Oct 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    Heejj meiden

Ik heb een vraagje..

ik heb sinds vandaag vruchtbaar slijm en zit nu op dag 12.
    maar me ovulatie testen zijn nog echt negatief ( heel licht 2e streepje)

kan het zijn dat ik nu al me eitje heb?
    of komt het eitje er aan en is het vruchtbaar slijm gewoon een voorbode ervan?

ben zo bang dat me eitje nu al komt en een ronde verloren gaat omdat me mannetje er niet is en pas morgen weer thuis komt.

wat denken jullie?

ik hoop echt dat me eisprong nog moet komen omdat me ovulatie testen ook nog negatief zijn.
    heb trouwens ovu testen van babyboomshop.

Liefs xx

2. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay,,bij mij is het altijd eerst vruchtbaar slijm 3 dagen,,en dan krijg ik de eisprong!
    dat weet ik omdat ik dan een uurtje of 2 erge buikpijn heb en exact 2 weken later ongesteld wordt:D
    dus volgens mij ben je nog op tijd hoor!
    succes:D

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hoi Marije,

Ik gebruik ovulatietesten en voordat ze bij mij positief zijn heb ik ook altijd slijm. Je ei kan er binnen een paar uur zijn of nog 3 dagen duren. Vorige maand had ik 1 dag 1 en 1 dag positieve test en de dag erna niets , geen streep en deze maand wel drie dagen een positieve test en pas dag 4 een negatieve. Ik weet het soms ook niet....., ik klus om de dag in de hoop dat dat voldoende is , maar zit al in ronde 5 dus of ik het goed doe is af te vragen....

In ieder geval succes

4. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ik al in ronde 11 dus vraag het me ondertussen ook af:D:x

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    heejj meiden

heel erg bedankt voor jullie antwoorden.
    dat geeft me iets meer vertrouwen dat me eitje nog moet komen dus dat we morgen nog optijd zijn of zelf nog te vroeg ;)

ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn een mooi wondertje mogen krijgen.

Liefs xx

6. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    thanks meid,,voor jouw ook zo!;)

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    dankje :D

me ovu test was vanochtend bijna posi.. nog net iets te ligt dus ga er van uit dat die morgen misschien wel posi zou zijn.. ma me mannetje is vanavond al thuis dus dan maar van beginnen met klussen.. ;) haha

vorige cyclus van 37 dagen ( na spiraal) dus ging er van uit dat het nog wel een weekje zou duren tot me eitje maar waarschijnlijk heeft me cyclus zich weer terug gevonden :p

8. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :ddikke kans dat ie morgen pos is,,dus hup,,aan de slag jullie:d:d:d:d

er is niks gekker dan een vrouwenlichaam wat betreft de cyclus:(:(:(:(
    Heb nu 3 kinderen en na elke zwangerschap is mijn cyclus weer anders geworden:(
    Heb nu de raarste cyclus voor mijn doen,maar wel redelijk voorspelbaar!!!!:)
    zet em op!
    Grz nummer 4

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    wij gaan zeker vanavond goed aan de klus haha,.

heb net nog een ovu testje gedaan en hij is positief :D en moest hem snel wegleggen want me vader kwam langs lopen ( zijn op bezoek) en hij was nog niet helemaal droog dus zal zo even kijken maar hij was net al gelijk aan de controle lijn!

er is indd niets zo gek als een vrouwen lichaam.
    wel fijn dat je cyclus redelijk voorspelbaar is.. dit is pas onze 2e ronde dus vroige maand werd ik echt helemaal gek van alle dingen die ik voelde en kon me eitje ook ma niet vinden ( steeds vruchtbaar slijm ma geen temp stijging) en uiteindelijk op dag 21 is die gesprongen maar toen niet geklust omdat ons zoontje toen erg ziek was (6e ziekte) maar weet nu wat ik voel met me eisprong dus dat is wat fijner.
    en ovu test die posi is dus kan haast niet anders dan dat die nu binnen 2 daagjes springt.. zal het vanzelf merken aan me temp ;)

10. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    jazeker merk je dat aan je temp:)
    zit nu in ronde 11 dus dat schiet lkkr op:(:(
    maar moet zeggen dat we de laatste tijd heel veel nare dingen te verduren gehad hebben,,dus veel stress!!!;):$
    heb nog ff de tijd,,,ik zie wel!

veel plezier vanavond:D:D:Dhaha
    liefs mij;)

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    heejj meiden

nou ik heb me eitje vandaag gehad :D

@nummer 4.. ik hoop dat het snel bij jullie raak mag zijn en je andere 3 kids een mooi broertje of zusje erbij krijgen.
    indd heeft stres veel effect op je cyclus.. hopelijk zal het snel weer rustig zijn.

Liefs xx

12. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    erg lief van je meis:):)
    hoop ik ook,,,,komt allemaal wel goed met veel geduld:(8)

deze test zien er toppie uit meid!!!!hou me op de hoogte over 2 weken:D:D
    xxx erica

Share This Page