Ik heb helaas geen foto. Ik heb volgens mij 2 maanden geleden eens licht getest met eigen merk Jumbo.
ik hoop dat ie pos is voor je!!!!hier hetzelfde probleem,,,heb naar mijn idee vorige week een eisprong gehad en doe net voor de grap een kruidv testje,,ENals ik goed kijk zie ik binnen de 5 min een heeeeeeelllll vaag streepje verschijnen????dat kan toch niet? zouden we het nou nooit afleren om zo vroeg te testen?haha. grz
Haha.. hoe herkenbaar! Ik heb er vandaag ook 1 gescoord Ik weet dat ik heel laat posi test, maar ik weet niet eens of ik het wel kan volhouden tot mijn NOD. Laat staan nog langer:x!! Maar goed, tot nu toe weet ik me te beheersen..Ik heb ter afleiding maar even een ovutest gedaan Maar morgenvroeg komt de 1e ochtendurine al, het zou echt belachelijk vroeg zijn maar ik ken mezelf haha. Ik kan het gewoon niet helpen, ik ben dol op testjes en streepjes! Dus ik ben benieuwd, zelfbeheersing vind ik zooo moeilijk
denk dat ik ook stiekum een beetje test verslaafd bendurf niet eens maar naar de drogist want ze zullen wel denken""daar heb je dat hopeloze geval ook weer!haha maar kan er niks aan doen,,de drang is te groot:xen ik test ook pas laar pos,,weet ik van de vorige keren,,pas na 1,5 week overtijd!dus waar ben ik in godsnaam mee bezig
Wat ontzettend herkenbaar zeg ik dacht echt dat ik de enigste was op de wereld gelukkig niet ik heb ooit eens 7 dagen voor nod getest ik doe het echt niet meer er stond echt een streepje en was zoo overtuigd helaas werd ik na een paar weken toch ongesteld heb mij echt heilig voor genomen om niet meer zo vroeg voor nod te testen, het is een hele grote teleurstelling van een miskraam kan je eingelijk gewoon nog niet spreken. ik krijg vandaag de testen van matcare binnen wilde ze morgen doen maar doe hem denk ik strakjes kan het niet langer volhouden hihi, maar goed nu ben ik ook al 3 dagen overtijd, en heb ik maandag een positieve test gehad van cb maar goed heb mega veel klachten van ongesteldheid dus het zal ook deze ronde wel niet door gaan. ohw en die mooie streepjes jaaa ik ben er ook heel erg gek op bekijk hem in het licht voor het raam in het donker sloop de test (alles maar om dat ene streepje te willen zien) komt dit jullie ook bekend voor? Voor iedereen die toch het streepje gaat zien deze ronde gefeliciteerd. Liefs Wilma26
Hallo meiden, Hier nog een testfreak .. Dol op streepjes haha.. Ben vandaag 2 dagen overtijd.. Beetje raar verhaal.. Afgelopen zaterdag en zondag een hele licht posi kv test gehad.. Vanaf maandag alleen nog maar nega.. Vanmorgen een sensitest gedaan en daar meen ik een heel licht streepje op te zien.. Vriend laten kijken maar hij beweert dat er altijd een streepje zichtbaar is doordat dat streep er is op voorgedrukt .. Iemand een idee?? Verder wordt ik normaal van woensdag op donderdag ongi.. Nog niks te bekennen, normaal heb ik dan smorgens een paar krampjes, ook hier niets van gemerkt.. Zou het dan toch mogelijk zijn dat ik later nog posi ga testen?? ______________ Liefs Amigo
Wat ontzettend herkenbaar zeg ik dacht echt dat ik de enigste was op de wereld gelukkig niet ik heb ooit eens 7 dagen voor nod getest ik doe het echt niet meer er stond echt een streepje en was zoo overtuigd helaas werd ik na een paar weken toch ongesteld heb mij echt heilig voor genomen om niet meer zo vroeg voor nod te testen, het is een hele grote teleurstelling van een miskraam kan je eingelijk gewoon nog niet spreken. ik krijg vandaag de testen van matcare binnen wilde ze morgen doen maar doe hem denk ik strakjes kan het niet langer volhouden hihi, maar goed nu ben ik ook al 3 dagen overtijd, en heb ik maandag een positieve test gehad van cb maar goed heb mega veel klachten van ongesteldheid dus het zal ook deze ronde wel niet door gaan. ohw en die mooie streepjes jaaa ik ben er ook heel erg gek op bekijk hem in het licht voor het raam in het donker sloop de test (alles maar om dat ene streepje te willen zien) komt dit jullie ook bekend voor? Voor iedereen die toch het streepje gaat zien deze ronde gefeliciteerd. Liefs Wilma26 jaaaaaa!!!!!!!!ik ben ook zo'n gek lig soms met me hoofd in allerlij bochten om maar iets van een streepje te ontdekken zou er een ASZ club bestaan???? Anonieme Streepjes Zoekers???
Hihi Ik hoop dat iedereen een mooie roze streep gaat zien waneer ga je trouwens weer een testje doen?
jaaaaaa!!!!!!!!ik ben ook zo'n gek lig soms met me hoofd in allerlij bochten om maar iets van een streepje te ontdekken zou er een ASZ club bestaan???? Anonieme Streepjes Zoekers???[/QUOTE] Haha lach me dood hier, hèhè.. dat breekt de spanning ff Geen idee of die bestaat, maar mocht je er 1 op willen richten, dan meld ik me vast bij deze aan. Het idee dat iedere dag weer, vespreid over NL , vrouwen zw en ovu testen scoren (bij de KV is het momenteel 'the place to be' 8)ik ben er speciaal voor heengegaan in een andere stad) En zichzelf dan plechtig beloven om niet direct te testen..Maar dit dan wel doen en daar vervolgens mee door het huis lopen, om alle mogelijke lichtvalling te proberen en om dan de test van alle kanten te kunnen inspecteren. Het is op zich een serieuze zaak maar ik vind dit toch wel even grappig hoor. En als we dan toch gaan bekennen, ja ik heb ze in het verleden ook wel uit elkaar gesloopt of heel hard op het venstertje gedrukt
hahahah ja dat ken ikbij deze,,ik richt een club op voor alle anonieme streepjes zoekers we hebben alvast 2 leden8) ik ga regelmatig op zoek naar een ander adres om testen te kopen,,of ik stop ze in me boodschappen kar bij de supermarkt,,en dan helemaal verstopt onder de boodschappen
Nou 2 leden dat schiet al op of een topic: De ASZ-Club, experts in streepjes kijken. Dus laat maar zien die streepjes! Want dat leidt af van je eigen streepjes-obsessie Haha en dan een soort groepskorting voor testen, wegens massale afname..Hoeven we ook niet meer anoniem op jacht om onze streepjesgluurbehoefte te bevredigen en oh wat een geld snel kids van school halen!! Liefs Gwen
die is ook goed!!!!! en ik zie dat jullie ook al 3 kinderen hebben??gezeliig he? dus je gata ook voor een 4de kindje? das leuk!!ij ook juist door op dit forum te lezen ben je niet met je eigen obsessie bezighaha! was trouwens ook ff de klok vergeten strakszag je berichtje van kids uit school halen en ben vliegend weg gerend dat domme internetten ook!!!!! liefs nummer 4
Owh vandaar dat altijd die testen op zijn bij de KV....Door al die streepjes zoekers....Heerlijk mag ik de dure kopen. Ben zelf ook gek op testjes. Gebruik bijna 10 ovutesten per maand en 3 zwangerschapstesten. En of het helpt ...NEE natuurlijk niet , zit in ronde 5 en nog niets. Ik ga maandag heerlijk testen 4 dagen voor NOD met matcare omdat ze bij KV echt weer eens op waren. Succes allemaal
hahahaja is een dure hobby al dat testenen het schiet niet op:x:x:xzit al in ronde 11 ja bij het kruidvat zijn ze vaak op,,dan moet ik weer verplicht naar de apotheek en daar ben ik al zo vaakzeg maar dan maar tegen die mevr dat ik het voor een ander mee oet nemen