Dit kan toch niet ????????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AstridDi, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb helaas geen foto.

Ik heb volgens mij 2 maanden geleden eens licht getest met eigen merk Jumbo.

2. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat spannend zeg, en heel apart.
    Ik duim in elk geval voor je dat ie posi blijft.

Succes.

3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ik hoop dat ie pos is voor je!!!!hier hetzelfde probleem,,,heb naar mijn idee vorige week een eisprong gehad en doe net voor de grap een kruidv testje,,EN:(:(:(als ik goed kijk zie ik binnen de 5 min een heeeeeeelllll vaag streepje verschijnen????dat kan toch niet?
    zouden we het nou nooit afleren om zo vroeg te testen?haha.
    grz:D

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ja te vroeg testen :):) Ach, eigenwijze vrouwen en heeeeel ongeduldig :):)

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha.. hoe herkenbaar! Ik heb er vandaag ook 1 gescoord:D
    Ik weet dat ik heel laat posi test, maar ik weet niet eens of ik het wel kan volhouden tot mijn NOD. Laat staan nog langer:x!!
    Maar goed, tot nu toe weet ik me te beheersen..Ik heb ter afleiding maar even een ovutest gedaan:p
    Maar morgenvroeg komt de 1e ochtendurine al, het zou echt belachelijk vroeg zijn maar ik ken mezelf haha. Ik kan het gewoon niet helpen, ik ben dol op testjes en streepjes! Dus ik ben benieuwd, zelfbeheersing vind ik zooo moeilijk:(

6. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :D:D:D:Ddenk dat ik ook stiekum een beetje test verslaafd ben:$durf niet eens maar naar de drogist want ze zullen wel denken""daar heb je dat hopeloze geval ook weer:(!haha
    maar kan er niks aan doen,,de drang is te groot:xen ik test ook pas laar pos,,weet ik van de vorige keren,,pas na 1,5 week overtijd!dus waar ben ik in godsnaam mee bezig:(:(:(:(:(:(

7. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Wat ontzettend herkenbaar zeg ik dacht echt dat ik de enigste was op de wereld gelukkig niet ;) ik heb ooit eens 7 dagen voor nod getest ik doe het echt niet meer er stond echt een streepje en was zoo overtuigd helaas werd ik na een paar weken toch ongesteld heb mij echt heilig voor genomen om niet meer zo vroeg voor nod te testen, het is een hele grote teleurstelling van een miskraam kan je eingelijk gewoon nog niet spreken. ik krijg vandaag de testen van matcare binnen wilde ze morgen doen maar doe hem denk ik strakjes kan het niet langer volhouden hihi, maar goed nu ben ik ook al 3 dagen overtijd, en heb ik maandag een positieve test gehad van cb maar goed heb mega veel klachten van ongesteldheid dus het zal ook deze ronde wel niet door gaan.

ohw en die mooie streepjes jaaa ik ben er ook heel erg gek op bekijk hem in het licht voor het raam in het donker sloop de test (alles maar om dat ene streepje te willen zien) komt dit jullie ook bekend voor?

Voor iedereen die toch het streepje gaat zien deze ronde gefeliciteerd.

Liefs Wilma26

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Hier nog een testfreak :p.. Dol op streepjes haha..
    Ben vandaag 2 dagen overtijd.. Beetje raar verhaal.. Afgelopen zaterdag en zondag een hele licht posi kv test gehad.. Vanaf maandag alleen nog maar nega.. Vanmorgen een sensitest gedaan en daar meen ik een heel licht streepje op te zien.. Vriend laten kijken maar hij beweert dat er altijd een streepje zichtbaar is doordat dat streep er is op voorgedrukt :(.. Iemand een idee??
    Verder wordt ik normaal van woensdag op donderdag ongi.. Nog niks te bekennen, normaal heb ik dan smorgens een paar krampjes, ook hier niets van gemerkt.. Zou het dan toch mogelijk zijn dat ik later nog posi ga testen??

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik beken hehe

10. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    Wat ontzettend herkenbaar zeg ik dacht echt dat ik de enigste was op de wereld gelukkig niet ;) ik heb ooit eens 7 dagen voor nod getest ik doe het echt niet meer er stond echt een streepje en was zoo overtuigd helaas werd ik na een paar weken toch ongesteld heb mij echt heilig voor genomen om niet meer zo vroeg voor nod te testen, het is een hele grote teleurstelling van een miskraam kan je eingelijk gewoon nog niet spreken. ik krijg vandaag de testen van matcare binnen wilde ze morgen doen maar doe hem denk ik strakjes kan het niet langer volhouden hihi, maar goed nu ben ik ook al 3 dagen overtijd, en heb ik maandag een positieve test gehad van cb maar goed heb mega veel klachten van ongesteldheid dus het zal ook deze ronde wel niet door gaan.

ohw en die mooie streepjes jaaa ik ben er ook heel erg gek op bekijk hem in het licht voor het raam in het donker sloop de test (alles maar om dat ene streepje te willen zien) komt dit jullie ook bekend voor?

Voor iedereen die toch het streepje gaat zien deze ronde gefeliciteerd.

Liefs Wilma26

jaaaaaa!!!!!!!!ik ben ook zo'n gek:D:D:D:D
    lig soms met me hoofd in allerlij bochten om maar iets van een streepje te ontdekken:(:(:(:(
    zou er een ASZ club bestaan????
    Anonieme Streepjes Zoekers???:D:D

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0

*ahum* :):):):)

12. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hihi :) Ik hoop dat iedereen een mooie roze streep gaat zien :D waneer ga je trouwens weer een testje doen?

13. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    euhhhhh:):):):)als ik het red maandag?????maar das geen garantie hoor!haha en jij?

14. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaaaa!!!!!!!!ik ben ook zo'n gek:D:D:D:D
    lig soms met me hoofd in allerlij bochten om maar iets van een streepje te ontdekken:(:(:(:(
    zou er een ASZ club bestaan????
    Anonieme Streepjes Zoekers???:D:D[/QUOTE]

Haha:D lach me dood hier, hèhè.. dat breekt de spanning ff
    Geen idee of die bestaat, maar mocht je er 1 op willen richten, dan meld ik me vast bij deze aan.:p
    Het idee dat iedere dag weer, vespreid over NL , vrouwen zw en ovu testen scoren (bij de KV is het momenteel 'the place to be' 8)ik ben er speciaal voor heengegaan in een andere stad:)) En zichzelf dan plechtig beloven om niet direct te testen..Maar dit dan wel doen en daar vervolgens mee door het huis lopen, om alle mogelijke lichtvalling te proberen en om dan de test van alle kanten te kunnen inspecteren. Het is op zich een serieuze zaak maar ik vind dit toch wel even grappig hoor.
    En als we dan toch gaan bekennen, ja ik heb ze in het verleden ook wel uit elkaar gesloopt of heel hard op het venstertje gedrukt:)

15. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hahahah ja dat ken ik:D:D:Dbij deze,,ik richt een club op voor alle anonieme streepjes zoekers:p:p
    we hebben alvast 2 leden8)

ik ga regelmatig op zoek naar een ander adres om testen te kopen,,of ik stop ze in me boodschappen kar bij de supermarkt,,en dan helemaal verstopt onder de boodschappen:(:(:(:(

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Haha, nou niet eerder dan volgende week hahaha :):)

17. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou 2 leden dat schiet al op:D of een topic: De ASZ-Club, experts in streepjes kijken. Dus laat maar zien die streepjes! Want dat leidt af van je eigen streepjes-obsessie:p
    Haha en dan een soort groepskorting voor testen, wegens massale afname..Hoeven we ook niet meer anoniem op jacht om onze streepjesgluurbehoefte te bevredigen en oh wat een geld:(

:$snel kids van school halen!!
    Liefs Gwen

18. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :D:Ddie is ook goed!!!!!:D:D

en ik zie dat jullie ook al 3 kinderen hebben??gezeliig he?
    dus je gata ook voor een 4de kindje?
    das leuk!!ij ook:)

juist door op dit forum te lezen ben je niet met je eigen obsessie bezig:Dhaha!

was trouwens ook ff de klok vergeten straks;););)zag je berichtje van kids uit school halen en ben vliegend weg gerend:p:p
    dat domme internetten ook!!!!!:$
    liefs nummer 4

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Owh vandaar dat altijd die testen op zijn bij de KV....Door al die streepjes zoekers....Heerlijk mag ik de dure kopen.
    Ben zelf ook gek op testjes. Gebruik bijna 10 ovutesten per maand en 3 zwangerschapstesten. En of het helpt ...NEE natuurlijk niet , zit in ronde 5 en nog niets. Ik ga maandag heerlijk testen 4 dagen voor NOD met matcare omdat ze bij KV echt weer eens op waren.

Succes allemaal

20. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :D

hahaha:D:Dja is een dure hobby al dat testen:);)en het schiet niet op:x:x:xzit al in ronde 11:(:(:(
    ja bij het kruidvat zijn ze vaak op,,dan moet ik weer verplicht naar de apotheek en daar ben ik al zo vaak:$zeg maar dan maar tegen die mevr dat ik het voor een ander mee oet nemen:D:D:D:D

Deel Deze Pagina