in het negatief zie ik niks maar op die normale zie ik een heel vaag lijntje?? tjee spannend zeg!! gr Jose
ik vrees dat het een "nep streepje/indrooglijntje" is Astrid... Ik zou over paar dagen nog eens testen want dan weet je het misschien iets beter! vervelend he die onzekerheid! hoop dat het raak is joh!!
Hier nog zo n testgek, Wahahah kan ik me ook aanmelden voor de club Ik weet niet wanneer ik nu zal testen, vorige mnd heb ik echt 10 testen gedaan wahah mja toch 3 dagen later ongi geworden Ik wil er ook zo n 1tje zijn die voor zn nod posi test Wanneer kan je op zn vroegst testen qua hcg??
jeetje astriddi,je houdt het wel spannend morgen ochtend even met ochtendurine proberen heb vandaag ook een test gedaan{veeeeels te vroeg natuurlijk}en dacht ook wat te zienmaar zal wel niet:x ik hou je in de gaten meid!!!!8)
volgens mijn vk kun je in principe positief testen vanaf de conceptie. Maar dan nog zul je moeten wachten of je echt niet ongesteld wordt. Positief blijven, wie weet ben je hartstikke zwanger ik duim voor je!!!!
Ledenlijst ASZ-Club: Nummer 4 Gwen81 Mamma chan Nou dat schiet al op Ps1: Lid worden? gewoon aanmelden8) Ps2: Ook volledig uitelkaar gesloopte testen mag u insturen bij ons De ASZ-club, voor de echte testfreaks Wij helpen u zoeken naar uw eitjes en streepjes!!! Hahaha!!!!
whaahaa ik kom niet meer bijhij is wel goed trouwens,,we worden de snelst groeiende club allertijden denk ik
ja dat ookzal wel leuk zijn wordt gek van dat wachten tot dat je kan testen en ik wil het zo graag vroeg weten,want dan kan ik de medicatie stoppen dus zal de drogist deze maand weer veel geld aan mij verdienen
Nog ff een kleine biecht van deze testfreak en trotse ASZ-clublid Nou oké 2 1.Ik heb zo'n extra gevoelige test gekocht. Omdat ik 6 nov. wil gaan testen. Te vroeg uiteraard maar we zijn dan 11 jaar samen. En om ook maar enige kans te hebben heb ik die dus besteld. Ja ik weet het, maarja met die gedachte in het vooruitzicht stel ik het in elk geval tot dan uit haha 2. Ik wacht nu tot 12 uur omdat mijn banner verspringt naar 9 i.p.v. 10 dagen tot dat ik mag testen. Ik lijk zelf wel een ei ondertussen Liefs Gwen
jaaa mag ik mij ook melden voor de club? hier nog zo'n idioot.ik weet totaal niet wat mijn cyclus is en heb nu echt allemaal zwangerschaps kwaaltjes. ik mag onderhand wel aandelen nemen in KV testen haha. maar wat wel heeeeel vreemd is. ik ben endo patient en heb al jaren elke dag pijn. alleen in mijn zwangerschap niet. en nu sinds 5 dagen pijn weg! dus ik ga duimen...
welkom in de ASZ clubspannend hoor!!!!zal voor je duimen ja zoals je ziet zijn er meer met de welbekende verslaving die testen heet het is echt erg,,,gewoon een ander dorp opzoeken omdat je anders denkt dat de verkoopster je voor gek verklaard na de zoveelste aankoop van de zwangersschapstest die maand groetjes
ik reken het soms apart af en vraag expliciet om de bon. net alsof ik het voor een ander meeneem. gelukkig zitten kv en trekpleister hier naast elkaar en heeft trpl ook 2 voor 5 euro. dus kan ik de winkels nog eens omwisselen haha
jaaaaa,das ook mijn vaste truc,,,eeeehhh,ik wil wel het bonnetje mee hoor,,het is NIET voor mezelf maar voor iemand anders dan denk ik altijd,,,zouden ze me doorhebben?????woon in een klein dorp,dus de roddel is zo verspreid zie je!
Mmm... klinkt wel als een clublid Welkom! Het zou idd heeel fijn zijn, 9 maand geen pijn en dan wel ff een paar uurtjes, maar dan wel een baby ervoor krijgen Ik hoop het echt voor je. Groetjes