Zou ik zwanger kunnen zijn of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lovely Me, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo Dames,

Ik heb even een paar vraagjes hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen.

Ik ben 23 jaar afgelopen september 09 ben ik gestopt met de pil mycrogynon 30 na ongeveer 8/9 jaar gebruikt te hebben.

Nou weet ik dat je lichaam er eerst aan moet wennen dat ik geen pil meer slik dus ik had ook niet verwacht dat ik gelijk zwanger zou worden. Ik had wel in oktober me eerste menstruatie na 32 dagen.

Nu heb ik in nov 09 me menstuatie gehad en een innestelingsbloeding vanaf dat moment Kreeg ik last van misselijkheid in de ochtend met vlagen in de middag, me borsten werden gevoelig en iets voller, tepels donker en dat bleef ook zo ik kon nog niet testen want het was nog te vroeg maar ineens na 28 dagen kwam mijn menstruatie met hele gemende pijnlijke steken! die had ik niet verwacht want de vorige 2 x duurde het 32 dagen en alles wat ik toen voelde nam heel snel af. Heb toen de gyn gebeld maar die zei dat het nog te vroeg was om een echo te maken en dat ik het eerst met me huis arts moest bespreken. Heb me huisarts gebeld en die deed er een beetje nonchalant over en ze lachte. Ze deed het af met ik weet het niet als je je mestruatie heb zal je wel niet zwanger zijn! Ik dacht maar het kan toch ook een miskraam zijn? kan er dat niet even gekeken worden maar nee.

Na mijn menstruatie in dec 09 had ik gewoon weer een eisprong ik heb me erbij neer gelegd dat ik toen gewoon niet zwanger was.

vanaf 5 januari 2010 had ik weer al die zwangerschapssypmtomen maar dan nog erger vereselijk misselijk borsten enorm gevoelig donkere tepels 1 dag was ik zo duizelig en misselijk dat ik er even bij moest gaan zitten en trek. Ik dacht en voelde me zo zwanger het kon gewoon niet anders .Na wat er in dec 09 was gebeurd heb ik er niet echt bij stil gestaan om zwanger te worden dus dit kwam als een verrassing.

Maar helaas afgelopen m.dagmiddag 11 jan kwam er toch weer een menstruatie maar de (zwangerschaps)sypmtomen blijven toch wel aan houden.
    Heb zondag 10 jan een test gedaan en m.dagochtend 11 jan een test gedaan allebei negatief.

Hoe komt het dat ik dit nou steeds voel? Ik ben er echt niet 24/7 mee bezig. Zou het nog steeds het ontpillen zijn of wil het vruchtje gewoon niet blijven zitten. Weet dat het moeilijk is om hier wat over te kunnen zeggen maar ik dacht ik kan het proberen.

Liefs

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is heel vervelend dat je je zo voelt, ik denk eerlijk gezegd oo niet dat je zwanger bent of was. Want dan zou je een positieve test moeten hebben ook als het een miskraam zou zijn het bloedverlies. Dan heb je ook een positieve test. Waarschijnlijk komt het nog door het ontpillen. Het kan ook zijn dat de klachten die je ervaart als zwangerschapsklachten bij je naderende menstruatie horen.,

Imke

3. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor je snelle reactie!

Het klopt wel dat ik dit iedere keer heb net 1 week voor mijn verwachte menstruatie dus ja.

Nou dan maar hopen dat ik binnenkort positief test.

groetjes

Deel Deze Pagina