Lijkt hartstikke positief!! gefeliciteerd... het kan echt hoor, ik heb zelf ook pcos en bij de 2de 2 maanden na het stoppen met de pil zwanger zonder enige "hulp"
Er bestaat zeker zoiets als een vals positieve test, maar dat is deze niet hoor!!!! Van harte! Super-kadootje!
wouw.. dat geeft mij hoop! ik heb ook pcos en wij proberen nu ook zwanger te raken van een 2e.. zonder gynaecologen kattenvrouwtje gefeliciteerd meid! benieuwd hoe je man reageert!! laat je het even weten?
Dankje,D Ankie. Zo'n bericht doet me zoveel goeds! Bedankt voor je reply. Wat fijn dat het bij jou goed gegaan is toen ze er eenmaal achter waren wat het was. Wat zul je door een hel gegaan zijn.
Man kwam thuis en ik zei: wil je het lange verhaal, een samenvatting of het feit? Gezien hij bekaf was wilde hij het feit horen dus ik zei: ik ben zwanger. Doe normaal, zei hij. Ik geloof je niet. Het is echt zo. Ik ben zwanger. Wil je de test zien? Ja ? Heb je een test gedaan dan? Vertel me toch het lange verhaal maar en dat deed ik. Daarna hebben we 10 min in elkaar naar de test gekeken. Vol ongeloof. Spanning. Meiden, wat een geluk..echt... Ik ben nu echt gelukkig!
Hoi Kattenvrouwtje, van harte gefeliciteerd!!!!!!! En moeder natuur is vaak onvoorspelbaar, hoor Wij zouden ook niet zwanger kunnen worden en meteen ICSI mogen doen, maar van mijn dochter was ik toch na 3 maanden zwanger. Geniet ervan!!!!
Gefeliciteerd! En hier ook iemand met een te hoog BMI, en een gezond kind (zonder hartklachten, ook nooit over gesproken dat dat een kans zou zijn ondanks een aangeboren afwijking bij mezelf)
Wat een heerlijke reactie van je man Beide gefeliciteerd! Ik word er zo boos van als ik lees wat zo'n gyn tegen jou zegt! Hier ook overgewicht, normaal zwanger geraakt. Sta wel onder controle bij de klinische verloskundige, maar dat vind ik geen probleem. Mijn jochie ziet er tot nog toe prima uit. Heb alleen wel zw.diabetes Daar was ik best boos over (op mijzelf), maar arts zei dat ik er weinig aan kon doen en het wrs ook had gehad als ik slank was! Hele andere ervaring dus met de artsen. Fijne zwangerschap en ik zou zeggen: overweeg een ander ziekenhuis!