Hoi dames. Mn piek lijkt er aan te komen voor mijn iui poging. Als ik vandaag bel, kan ik morgen heen. Als ik vanavond positief test kan ik pas maandag ochtend heen.. Wat kan ik het beste doen?
Als jiu yesten nooit donkerder zijn als dit dan zijn ze dus wel positief..ik heb altijd zulke testen want ik test niet donkerder als de controle streep en bij mij waren deze dus zeker wel positief
De onderste van de eerste foto is veel donkerder dan de bovenste test dus ja je bent zeker wel positief maar goed.meningen verschillen
Ik heb gebeld. Vooral omdat ik pas maandag terecht kan. Als ik vanavond positief test, kan ik na 36 uur pas terecht. Dat is tricky volgens het umc.
Ik vind hem wel positief..en goed dat je gebelt heb hoor want deze gaat echt spingen zometeen doe over een uurtje nog een test..
Daarom zei ik al hij is echt wel positief ik test nooit zo donker jij bent nog donkerder dan mij ik weet ook ff nie hoe ik mijn afbeelding moet plaatsen anders kan je mijn test zien en die is nie zo als die van jou
Ahah dit zijn mijn testen 1ste is dus positief voor mij..en hoe weet ik dat nouuuu omdat ik dus iedere maand wel degelijk positief met zwangerschaptest heb en blijft alleen nie plakken helaas..jouwe zijn nog donkerder en weetje jeder lichaam is anders
Juist... elke lichaam is anders. Dus wat bij jou als positief is, is bij een ander zeker niet positief. Daarbij vergelijk jij de testen van ts nu met action test en je moet nooit 2 verschillende merken gaan vergelijken. Conform de gebruiksaanwijzing zijn de testen van TS gewoon niet positief.
Mee eens met Rogijuli. Ook zijn de testen van TS over het algemeen best donker. Zijn deze testen van zwanger &kids? Dan kunnen ze echt nog veel donkerder. Zou ook zonde zij als je te vroeg belt en dan te vroeg die behandeling hebt?
Volgens de bloeduitslag van donderdag zat ik bijna bij mn piek. Estradiol was 590.. LH 4.9 en oestrogeen 2.1 Ik ben gewoon bang dat als ik vanavond positief test, ik pas maandag heen kan.. Dan ben ik straks te laat. de zaadjes kunnen beter al klaar liggen?