Hoi meiden, Ik zou jullie mening wel willen weten. Afgelopen februari helaas een mk gehad. Volgens mijn cyclus app zou mijn ovulatie 1 augustus zijn geweest. Ik ben op 29 augustus begonnen met de ovulatietesten van sensitest. (Zie foto) Volgens de testen zou ik Mn ovulatie hebben gehad op 3 augustus... Afgelopen maandag had ik onwijze steken in Mn onderbuik. De afgelopen dagen enorm last van Mn ogen, en moeier dan normaal.. Dinsdag 15 augustus is mijn nod. Soms vind ik ons lichaam maar erg verwarrend... Zou het kunnen dat het toch raak is? Wat zouden jullie denken?
Allereerst wat verdrietig van je MK. Van een ovulatieapp zou ik niet uitgaan want die kan tenslotte niet in je lichaam kijken . Je ovulatietest van 3-8 is inderdaad positief. Maar je eisprong is pas 24-48 uur na een positieve test. In jouw geval dus op 4 of 5 augustus. Dat betekent dat je vandaag 5 of 6 DPO bent. Dat is wat aan de vroege kant voor symptomen van hCG. Ik hoop dat het raak is voor je! Als NOD zou ik trouwens uitgaan van 19 augustus en niet van 15 augustus. Of je moet van jezelf weten dat je een korte LF hebt.
Een app weet niet wanneer je je eisprong hebt, die gaat van het gemiddelde uit (14 dagen voor menstruatie). Je test van 3 augustus in de avond was positief, dus 4 of 5 augustus je eisprong, dan zit je nu 5 of 6 dpo. De steken in je buik van maandag zijn dan echt nog te vroeg geweest voor innesteling (innesteling is ten vroegste op dag 5, dus gisteren of vandaag). Kan natuurlijk altijd dat het raak is, maar ik denk dat je klachten daar (nog) niet vandaan komen. We lopen gelijk op trouwens, ik had ook 3 augustus mijn positieve test en heb ook al een paar dagen steekjes en ben vandaag moe Hopelijk betekent het voor ons beiden goed nieuws
Oooo super goed nieuws!! Spannend!!! Ik ook vandaag Mn NOD... vanmiddag getest.. een test van Action zag ik niks.. En op een test van sensitest zie foto...
Hmmmmmm zo begon het bij mij ook... Spannend! Als eerste streepjes op de sensitesten (extra gevoelig). Action (early) werd pas 2 dagen later positief bij mij. Ik blijf je even volgen, keep us posted!
Hè meiden ik heb ovulatietesten gedaan, als het goed is was Mn ei dan ongeveer 5 aug... zie foto Deze test was van sensitest..