Zit vandaag zo rond 6dpo denk ik. En zo straks na het ontbijt werd ik wat misselijk,maar dit kan nu toch nog helemaal niet?!
Volgens mij zodra je innesteling geweest is (tussen 4 & 10 DPO gemiddeld) maak je lichaam al hcg aan waar je ook misselijk van kan worden dus ja dat kan best hoor
In theorie ja.. maar dat is HEEL zeldzaam. Meeste vrouwen hebben pas een noemenswaardit hcg niveau op en na nod voor misselijkheid.
Komt wel vaker voor hoor, houdt meestal in dat je lichaam snel reageert op veranderingen in je hormoonspiegel, de een wordt er misselijk van de ander krijgt hoofdpijn/migraine. Het stukje wat onder ochtendmisselijkheid valt is pas bij een bepaalde hoogte van hcg, en dat is gemiddeld rond 5/6 weken. Was de uitleg van de gyn bij mij.
Hoi, Ik heb dat ook gehad , meteen nadat het raak was was ik ook wat misselijk. Maar dat was 1 dagje en daaraan wist ik dat het raak was. Dat was bij beide zwangerschappen zo.
Bij mij begon de misselijkheid 7 dagen voor NOD. Kan dus best. Helaas heb ik het ook wel eens gehad omdat ik zo gespannen was, afwachtend tot NOD. Hier heb je dus helemaal niks aan afwachten dus. Hopelijk een mooi 2e streepje bij NOD!