dit kan zo toch niet verder?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door lunaatje, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ben nu bena 22 weken en werk in de horeca(6dagen per week) full time had voor altijd men zaterdagen gevraagd,heb die nu ook gekrege
    5dagen werken is echt zalig.
    maar in juli ben ik 7 maand(dan zou je denken dat ik ga minderen)
    maar integendeel,dan moet ik ineens men zaterdagen terug komen werken door de mensen die op verlof zijn.
    en dan moet ik per week nog zon 6 overuren per week doen.
    dit kan toch allemaal zo niet?
    dan denk ik,vanessa doe er iets aan ...maar dan denk ik weer van,komaan vanessa ge kunt da wel aan.laat niet zien da je een watje bent
    ben al een paar dagen thuisgekomen met denk ik een harde buik,ik ging direct op de zetel liggen,kon niet meer uit de voeten.
    pff sorry moest ff van me af hoor

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Straks met 7 maanden lijkt dat me niet handig nee.
    De meeste mensen gaan rond die tijd met zwangerschaps verlof (nou ja ietjes later dan) en jij gaat meer werken!
    Horeca is veel staan en lopen.
    Ik zou er iets aan doen.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had een baan waarbij ik veel moest lopen en tillen. met 14 wk kreeg ik ectreem last van rug- en bandenpijn. met de verloskundige overlegt en ik moest minder gaan tillen, maar ze hadden geen passend werk en ik bleef gewoon doen waar ik mee bezig was. dit heb ik tot 16 wk vol gehouden en toen kreeg ik het advies niet mee te tillen. Nog steeds geen passend werk maar ik had z'n pijn dat ik dit geeist heb, zonder succes. ik kwam in de ziektewet en nu is mijn contrakt niet verlengt. Ze zijn verplicht om je uren aan te passen als je denkt dat je het net aan kunt, ze krijgen dit gewoon vergoed omdat je zwanger bent en kunnen dus een extra kracht aannemen.

Deel Deze Pagina