Hoi meiden, kan roze afscheiding te maken hebben met innesteling, ik heb dit nooit eerder gehad. Ik zit nu een week voor mijn nod.
Ik heb het de vorige cyclus gehad en toen werd ik binnen 2 dagen ongesteld. Deze ronde had ik het eerder en ik blijk zwanger te zijn
Hoi Michelle! Ik had een gemiddelde cyclus van ongeveer 28 dagen. Op cyclusdag 23 (kleine week voor NOD), heb ik 3 veegjes roze afscheiding gehad, meer niet. Bij mij betekende dit dus wel een innesteling!! Hopelijk voor jou ook
Want2BMommy had je ook andere symptomen? ik heb vandaag op dag 23 ook licht bloedverlies, maar voor de rest voel ik helemaal niets.
Hoi lilyam, Niet super veel! Van CD 17 tm 25 gevoelige tepels gehad, 1 dag voor NOD zeurende lage rugpijn, daarna ook niet meer. 2 dagen voor ik positief testte werd ik ineens misselijk van een broodje pindakaas, maar ook dat kan ik nu weer gewoon eten. Ik merkte aan mijn lichaam niet echt dat ik zwanger was. Alleen door die roze afscheiding had ik zoiets van: hmm, zou het? Was eerst bang dat mijn menstruatie eraan zat te komen (kortste cyclus is 26 dagen), maar op dag 29 nog niks! & toen een positieve test in handen