kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marissie83, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    hoi allemaal,

ik heb een vraagje, begin januari ben ik gestopt met de pil en nu ben ik nog niet ongesteld geweest. wel heb ik sinds 2/3 dagen wat lichtroze/zalmroze afscheiding en vandaag was het wat donkerder met een soort van bruinige draden erdoor. (sorry, niet echt smakelijk :) ) mijn vriend en ik zijn nog niet echt bezig om een kindje te krijgen maar hebben wel voor een week geleden onveilig gevreeen. is er een kans dat ik zwanger ben? en vanaf wanneer is dat te testen?
    ik hoop dat iemand me daar een antwoord op kan geven.

groetjes maris

2. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    da dag dat je normaal ' moest' ongesteld zijn kanje testen
    succes

3. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    maar ik ben nog helemaal niet ongesteld geweest nadat ik ben gestopt met de pil en als je stopt kan die dag toch veranderen? je lichaam moet toch weer helemaal opnieuw zijn ritme krijgen?

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb jij ook geen bloeding gehad na het stoppen met de pil?

kans is er altijd dat je zwanger bent als je onveilig vrijt.. zou nog week wachten met testen mocht je ongi nu niet doorzetten

5. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    wacht nog een weekje af ofzo en als je dat je maanst nog niet hebt testje doen x

6. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    ik heb in december na het einde van de strip mijn gewone ongesteldheid gehad en daarna ben ik weer begonnen met de pil, heb er toen 3 gehad en ben daarna gestopt.
    na 2 dagen heb ik een heftige bloeding gehad die 1,5 tot 2 dagen heeft geduurt en sindsdien niks meer. dat was in de eerste week van januari.

7. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    kzou nog een weekje afwachten want je cyclus kan in de war zijjn..;
    en als je zou testen koop ze niet uit kruidvat.. heb ik net ook gedaaan en er moest een streepje op komen zowiezo en da kwam der ni op .. dus geld in de vuilbak ( en jah is wat vroeg testten bij mij maar kon niet wachten ) maar jah...

succes

Deel Deze Pagina