Hoi dames, Graag jullie mening: Vanmorgen op dag 24 (bij een cyclus van gemiddeld 24 dagen) een kruidvat (2 voor 5 euro) gedaan. Toen er na enkele minuten niets leek te gebeuren zijn man en ik gaan ontbijten, want na 21 rondes geloof ik er soms niet meer zo in (ondanks goede uitslagen van het ziekenhuis). Na het ontbijt kwam manlief beneden met de volgende test (de bovenste). Ik geloofde het niet en dacht "indroogstreepje". Vervolgens heb ik een vroege preditor gedaan (de onderste). In het daglicht zien we een licht streepje. Ik zit nu op dag 11 na mijn ovulatie. Wat denken jullie?
Tja ze lijken positief meid. Vind alleen het streepje op kv wat dun lijken. Hoop voor je dat het raak is! Ik weet hoe je je voelt. Bij mijn 1e in ronde 23 raak. Geloofde het ook absoluut niet.
Ik zou ook die van kruidvat overnieuw doen. De lijn vind ik zelf ook erg dun en is normaal negatief. De predictor heb ik zelf vals positief mee getest dus die vertrouw ik sowieso niet! Ik duim voor je!!
Vind het lastig om te zeggen. Die kruidvat test lijkt niet goed doorgelopen, hij loopt ook niet recht en als hij al recht zou lopen is hij ook te dun. Predictor heb ik geen goede verhalen over gehoord, mensen die vals positief testen ermee. Dus ook dat vind ik lastig. Ik heb gehoord dat mensen de laatste tijd veel met Testpoint testen omdat de Kruidvat testen een beetje raar doen. Hoop natuurlijk van harte dat 'ie positief is! 21 rondes zijn veel rondes.....
Indroogstreepjes zijn echt niet zo donker zeker niet bij k2v5.. .zou nu gewoon een nieuwe kruidvat kopen en doen, ik testte ook gewoon in de middag posi. .
Je ziet zeker een streepje, maar hij is wel erg dun. Ik zou een predictor digitaal proberen. Succes hoor
Die van kruitvat vind ik negatief,lijntje is een indrooglijntje en ook te dun. Maar als ik die predictor zie dan ziet er wel goed uit. Maar die schijnen wel lastig te zijn qua gevoeligheid? Gelezen dat deze helemaal niet zo gevoelig zijn als beweerd word. En toch een heel erg licht streepje. Geeft moed toch!!! Waarom doe je geen clear blue digitaal? Dan staat er zwanger of niet zwanger en dan ook de weken hoe lang je zwanger bent. Duidelijker kan niet! Spannend meis! Succes
staat predictor niet teveel naar rechts?? zie wel een streepje.. ik zou nogmaals kv test doen!! succes!!
Hallo dames, bedankt voor het meedenken en jullie meningen! Wij komen net terug van een verjaardagsfeestje. Goede afleiding! Ik heb besloten om morgenvroeg nog een kruidvattest te doen en zal die dan ook posten. Fijne avond!