Misschien een stomme reactie maar: kan je test niet gereageerd hebben op een naderende eisprong? Ik lig ook altijd 1 dag in mn cyclus krom van de buikpijn. En dat gaat soms gepaard met bloedverlies. Ik zou het even goed in de gaten houden. Als ie gereageerd heeft op je ei zou je dus ongeveer 2 weken na de tijd ongesteld moeten worden (of niet )
@Colinn; Ja zou kunnen dat had ik eerst ook als optie maar in de andere groep vonden ze Mn test daar te donker voor. En is nu ook al een week positief en het bloedend duurt nu al 18dagen dan zou een ei toch niet "goed klaargemaakt" kunnen worden? Vandaag deze:
Ja jullie hebben gelijk ga nu de huisarts bellen om te vragen wat zij ervan vindt. Vorige week toen de testen af leken te lopen dacht ik ik wacht wel af, maar ga nu toch maar bellen.. Edit; wordt vanmiddag teruggebeld door de huisarts
Hopelijk mag je dan alsnog komen voor bloedtest... Jammer dat t soms over zoveel schijven Moet gaan☹️...
Zo heftig zeg. Heb meegelezen in beide topics, ook die over je zus. Hoop dat ze goed hersteld♡ Zou inderdaad goed bovenop zitten want loopt inderdaad op en te langzaam voor goede/normale zwangerschap. Heel veel sterkte en je niet af laten wimpelen.
Jeetje meid dit is inderdaad wel heel apart. Ben benieuwd wat de huisarts erover zegt. Geen pijnklachtem meer?
Dit is inderdaad heel vreemd! Hopelijk kun je snel terecht bij de huisarts. Hoe gaat het nu met je zus?
Ik zou een bloedtest en/of een echo eisen. Want ik zou wel willen weten wat er gaande is in mijn lichaam. Hopelijk belt je huisarts je snel met de mededeling dat je je bloed mag laten prikken!
Dank voor jullie berichtjes! Ben blij te horen dat ik niet de enige ben die het vreemd vind. De huisarts heeft teruggebeld hij vond het ook vreemd en niet zo horen. Hij stelde voor om een paar dagen af te wachten, maar wilde ook vandaag de gyn bellen als ik dat zou willen. Nou daar heb ik wel voor gekozen dus hij gaat nu contact opnemen voor een echo. Heb ook bloedprikken voorgesteld maar hij had de voorkeur voor een echo. Ik bloed nog steeds. Buikpijn valt wel mee wel veel gerommel en steekjes maar ben nu ook gewoon echt ziek/grieperig. Met mn zusje gaat het.. haar eerste chemokuur zit er bijna op daar heeft ze wel veel last van. Ook bloedt ze nu erg hevig. Gisteren had ze ook een test gedaan, maar die was helaas nog een knaller. Bedankt voor jullie medeleven erg fijn!