Bij mij liepen de testen ook niet mooi op en is na 1,5 week een miskraam geworden. Had 2 dagen voor de mk al wat licht bloedverlies en na 2 dagen zette het door. Sterkte met alles ook voor je zus.
Dankjulliewel voor de berichtjes en de interesse erg lief! Ik was gisteren gebeld dat ik morgen terecht kan bij de gyn! Maar Mn test van vanmorgen was gelukkig! weer een stuk lichter geworden dus nu twijfel ik ik te gaan.. is dat nog wel nodig? Wat zouden jullie doen?
Ik zou ook even gaan meid. Kunnen ze toch even een echo doen om te kijken of er evt nog weefsel achter is gebleven. Sterkte meid
Dankjulliewel voor de adviezen!! Heb besloten om morgen toch maar te gaan. Ik moet dan om 10.45 er zijn. Hopelijk zit alles gewoon goed, kan ik door en heb ik snel een echt positieve test in mn handen oh dat wil ik zo graag!
Nou gelukkig zag alles er gewoon goed uit!! Wel hebben ze ook bloed geprikt en daar hoor ik maandag meer over maar ben gerustgesteld!
Nog geen uitslag van de bloedtest van vrijdag, maar vandaag deze test Toch wel weer donkerder geworden..