ik ben vandaag 1 dag overtijd maar ik durf geen tes te doen ben te bang voor teleurstelling ik heb een beetje last van me buik krampen, heb ook last van me darmen ben erg moe steeds en ben erg emotioneel. we proberen al vanaf november zwanger te worden zal het ni raak zijn ? ik hoop het zo
tja meid het enige waardoor je het weet is een test doen...... Kan me voorstellen dat je het spannend vindt..... Je kan ook nog een paar daagjes wachten en als je dan nog niet ongi bent een testje wagen..... Ik zou in ieder geval proberen in de ochtend te testen.... Spannend voor je
ik ga ook een par dagen wachten en als ik dan nog niet ongi ben doe ik een test als ik er an denk dat ik zwanger word word ik zo blij. hihi
ik hoop het ook zo voor je luusje! Succes met wachten en maar hopen daT de duiveltjes wegblijven! Succes! Liefs Swiggy
Hoi Luusje, Mijn duimen draaien voor je! Knap dat je kunt wachten met testen... ik ben helaas grootverbruiker qua testen Zodra ik denk overtijd te zijn, gooi ik er een tegen aan... tevergeefs tot nog toe, maar die streep ZAL een keertje komen he?!
Ben erg benieuwd, weet je al hoelang je cyclus normaal is? Ik duim ook mee voor je laat je het snel weten?