Even mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aphrodite, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik voelde me deze maand gelijk na de ovulatie al zwanger.
    Op 4 januari werd ik toch ongesteld. Maar het was heel anders dan
    normaal en heel erg weinig. Buiten de eerste dag om kon je het bijna opvangen als je wat vaker
    naar de wc ging. Omdat ik me toch zwanger voelde heb ik op 6 januari een test gedaan.
    Hij was positief.. wel heel licht maar positief. Het was zo'n super gevoelige test.
    Omdat hij zo licht was en ik toch bloedde heb ik op 8 januari een kruidvat test gedaan en die was toen negatief.
    Ik ben nog even bij de dokter geweest en ze zeiden dat ik toch uit moest gaan van een MK.
    Ik heb me er uiteindelijk toch wat overheen gezet.. maar nu heb ik nog steeds misselijkheid vooral als ik wat eet
    steekjes in mijn buik, gespannen borsten, jeukende tepels. Ik ben ontzettend moe en wat lichthoofdig soms.
    Ik moet heel vaak naar de wc terwijl ik normaal altijd geobstipeert ben. Gister en vandaag had ik gelige/ witte afcheiding..
    De hormonen nemen wel erg veel tijd om dan mijn lichaam te verlaten.

misschien is het gewoon een combinatie van stress en buikgriep ofzo, volgens mij
    krijg ik ook nog eens een lichte blaas ontsteking dus het zit gewoon lekker mee ;)

Nou ik ben klaar met klagen ;P Zul je zien dat morgen alles verdwijnt haha

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hoezo is de dokter ervan uitgegaan dat je een mk heb gehad?
    Ben je alweer ongi geweest of nog niet?
    Toen ik zwanger was van mn eerste toen was ik 3 maanden gewoon ongi en bij 21 weken kwam ik erachter dat ik zwanger was.
    Ik denk dat je miss nog gewoon zwanger bent,tenzij je gewoon weer ongi bent geworden.

3. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dan ben je naar maar waar gewoon aan het "ontzwangeren". De ene keer gaat dat sneller dan de andere keer. Mijn eerste miskraam duurde ook langer om te ontzwangeren. Zeker wel een week. Dus het kan gewoon normaal zijn. De tweede keer kwam mijn miskraam met een razend geweld op gang. Binnen twee uur was ik van het moment van heeeeel licht roze afvegen tot het verliezen van het vruchtje alles kwijt

Daarnaast bestaat er misschien zelfs een heeeeeeeeeleeee kleine kans dat je misschien zelfs nog steeds zwanger bent. Heb je het vruchtje gezien? Heb je een inwendige echo gehad?
    Misschien als dit zo aanhoudt nog een testje doen voor alle zekerheid?

4. Aphrodite

Nee ik heb nog geen normale ongi gehad. Duurd ook nog een paar week. Ik blijf stiekem ook denken dat ik zwanger ben maar ben tegelijker tijd bang dat ik het niet ben en het gewoon tussen mijn oren zit.
    Maar ik heb wel 2 negatieve testen nu dus vandaar

5. Aphrodite

Het was ook een heeele vroege miskraam, van maar 4,5 week zat. Ik heb geen stolsels of niks gehad

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Is niet raar Aphrodite, die zwangerschapshormonen zijn er niet zomaar uit hoor! Echt, kan even duren. Duurde bij mij ook zeker zo lang hoor de eerste keer!
    Maar als je twee negatieve testen nu in handen hebt, is de kans zeer klein dat je toch nog steeds zwanger bent.

7. Aphrodite

Ja dat denk ik zelf ook steeds.. wel heel erg irritant ..

8. Aphrodite

Ik heb hiervoor een miskraam gehad met 6 weken en dat ging toch anders. Dan zie je dat de vrucht en alles eruit is.. hier wordt ik gewoon een beetje onzeker van. Ik heb idd het gevoel dat ondanks dat deze mk veel eerder zou zijn
    opgetreden ik toch meer merk van ontzwangeren

9. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ja klinkt wel logisch, daar heb je gelijk in. Maar weet je, misschien gaat je miskraam de ene keer sneller dan de andere keer. De eerste keer heb ik ruim een week behoorlijk gebloed, de tweede keer nog geen weekend.

Weet het ook niet, als je twijfelt zou ik gewoon contact opnemen met je huisarts of misschien hier een vraagje stellen aan de VK.

10. Aphrodite

Ach .. denk dat ik nog wel even een paar daagjes wacht of het minder wordt. Het is gewoon de stiekeme hoop dat het vruchtje nooit afgestoten is.. terwijl ik er beter gewoon vanuit kan gaan dat het wel zo is.
    Het is gewoon een beetje irritant als je niet
    van je lichaam uit kan gaan.
    Dus.. ik wacht nog even een paar daagjes.. ik heb al wel weer zo'n pakketje ovulatie testen besteld met 2 zwangerschaps testen, ik kan altijd over een aantal dagen zo'n testje pikken om het echt achter me te laten

Deel Deze Pagina