het word een spannende week voor ons. aan de ene kant hoop ik dat ik niet voor de 24ste ongesteld word, maar liever als ik het wel word dan wel, zodat ik geen test hoef te doen dat is dan weer zonde van de test. als ik uitga van 28 dagen had ik do innesteling, maar als ik uitga van 30 dagen had ik zaterdag innesteling en nou had ik zaterdagmorgen in bed erge krampen rechts onder bij mijn eileider en dat duurde echt een paar minuten en kon me ook even niet bewegen zo gevoelig was het. zou het nu voor de tweede keer wel gelukt zijn en kunnen we met de kerst onze ouders vertellen dat ze opa en oma worden? hebben wel samen afgesproken dat alleen ouders het weten en mijn zwager en schoonzus van mijn man's kant en de rest ook mijn baas pas na die 3 maanden. ga er niet vanuit dat het nu wel gelukt is, maar ja je weet maar nooit.
het kan zijn dat je cyclus alsnog van slag is.. ik ben in mei gestopt met de pil en heb alle varianten aan klachten gehad, zelfde als wat jij beschrijft. het kan dus idd ontpillen zijn. bij mijn eerste was ik direct zwanger.. hoe frustrerend dat ik nu, na 8 mnd nog steeds niet zwanger ben.. hoewel ik vorige mnd een zeer vroegtijdige miskraam heb gehad.. ik hoop dat het deze mnd wel lukt.. bij mijn eerste kreeg ik overigens na anderhalve week een posi test..
Cyclus kan inderdaad alsnog van slag zijn. Veel mensen worden de eerste keer gewoon normaal ongi en dan ineens krijgen ze toch langere cyclussen. Hoop voor je dat dit t niet is en dat je gewoon lekker zwanger bent, maar probeer het in je achterhoofd te houden. Vorige maand dacht ik op een gegeven moment ook dak zwanger was, want ik was 6 dagen overtijd. Was voor de pil altijd regelmatig en na de pil de eerste keer ook. Spannend hoor!
Even een vraagje lovemychild jij schrijft dat je de diana 35 hebt geslikt hoe lang heb je dit gedaan ik bijna zes jaar en na 5 maanden gestopt te zijn nog steeds niet zwanger wat heb jij nog meer gedaan om zwanger te worden
Heb eerst microgon gehad, En daarna diana-35 weet niet meer precies hoelang. Slikte de pil met 12 jaar, en ben met 18 jaar zwanger geworden, en ben nu 21. Bij mijn eerste zoontje was ik na 2 rondes zwanger. Daarna heb ik yasmin gehad, waarmee ik gestopt ben op 16 oktober. En ben nog altijd niet ongi, en heb er nog altijd geen gevoel naar. Morgen nog eens testen. Ik gebruik de testen van midcare midstream. Denk dat ik deze week eens een andere ga halen. Hoop dat de test snel positief is.Leuk kerstcadeau
Vanmorgen weer een test geprobeerd, maar nog altijd negatief Ik probeer morgen nog een test, en anders bel ik de huisarts, dat ze daar maar eens testen(andere test neem ik aan) Maar via het bloed is het toch ook aan te tonen. Ik ben nog altijd niet ongi, nog altijd geen tekenen dat het eraan zit te komen. Geen rood, geeft moed.
Hoop dat je ha dat wil doen, de meeste artsen doen dat niet na 3 dagen overtijd. Ik belde toen ik 6 dagen was (ben altijd regelmatig geweest) en toen zei hij dat ik nog een week moest wachten en dan een test doen. Als die dan nog nega was moest ik langs komen. Volgende dag werd ik ongi haha
Ik ben al eerder bij de huisarts geweest, en die zei toen probeer eens als je 3 dagen overtijd bent, dus ik kon het vandaag al bij de huisarts al hebben laten doen(ken die goed). Die zei je kan het thuis doen of hier. Dus die keus mocht ik zelf doen. Dus wacht tot morgen, en dan HA bellen.
oh okee. Even morgen afwachten dan, is wel fijn als je naar de ha gaat want dan weet je zeker hoe en wat.
Jeetje meid, ik las net je verhaal. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg! Nou ik hoop dat het deze ronde raak is voor je.. Succes!