Nou we zijn weer een lange tijd verder. En dit keer heb ik totaal geen symptomen. Zou het dit keer wel raak zijn, mja dat blijft de vraag. Heb ovutesten dit keer gebruikt. En heb me ei niet gemist(zie album). En heb dus cyclus van 30 dagen, dus mag ik de 15e testen. Dit keer test ik niet eerder wat ik de vorige keer gedaan heb. Dit keer de testen van KV. Heb nu van veel mensen gelezen dat ze eerst symptomen hadden en daarna niet zwanger waren, en toen ze juist geen symptomen hadden ze wel zwanger zijn. Dus hoop dat dit voor mij ook zo is. Bij het topic: foto lezen had ik al een foto gestuurd, en werd er gezegd dat ik dus waarschijnlijk al zwanger ben(maar dat is maar een gevoel) Dus daar moet ik niet vanuit gaan. Al hoop ik van wel aangezien ze een sterk gevoel had bij jongetje/meisje en het niet zeker wist. En vroeg of ik tweelingen in de familie had. Wat dus ook zo is, en ikzelf ook van een tweeling ben. Bij mijn eerste had ik er maar 1. Maar wie weet heb ik het geluk dat ik een meerling krijg (hoop er eigenlijk wel op) Nog 7 dagen wachten tot testen, duurt nog lang. Eisprong had ik 30/31 december. Heb 29 december ovu test gedaan en die was positief. Dus 24 tot 36 uur erna. Volgens calculator 1 januarie dus zit er wel dicht bij. Innesteling zou 6 januarie zijn geweest volgens de calculator, maar kan dus ook de 5e zijn geweest. Maar tot nu toe geen enkele symptomen, dus hoop niet dat de komen... Want vorige keer al die symptomen en nu totaal niks
Spannend hè, Lovemychild... Ik voel iedere maand ook weer van alles en iedere maand gewoon weer ongesteld, bah! Nu heb ik denk ik ook gewoon de ongestelheidsklachten, maar hoop toch iets anders... Ik hoop echt voor je dat het raak is, zal voor je duimen!