Ik heb vandaag een pak kopietjes meegekregen van de gyn en volgende week na mijn laatste prolutoninjectie heb ik een afspraak met de verloskundige! Ik ga gewoon lekker die laatste weken bij een vk lopen en met een beetje geluk in mijn eigen huis bevallen! Wie had dat ooit gedacht na mijn eerste zwangerschap haha! Zowel voor mij, het ziekenhuis als de vk een hele gekke situatie, eigenlijk komt het niet voor dat je van een gyn overgedragen wordt aan een vk, je bent niet voor niks medisch. De gyn noemde me dapper haha, maar ze heeft het volgens mij gewoon niet zo op thuisbevallingen. Ik moet natuurlijk nog wel bijna 3 weken doorlopen op deze manier maar vooralsnog lijkt het gewoon helemaal goed te komen. Zo kan het dus ook! Jippie!
Wat goed zeg!! En ik begrijp hoe blij en opgelucht je bent. Geniet nu intens van je 'doodnormale' zwangerschap, echte laatste loodjes, ga lekker klagen over je grote buik, en hopelijk kun je gewoon thuis bevallen en echt genieten van je kraamtijd! (een droom van elke prematurenmoeder ) Ben echt zo blij voor je!!
Dankjewel voor je berichtje! Ik ben inderdaad helemaal opgelucht! Mijn buik is inderdaad best groot, ik heb snel last van mijn rug en 's avonds heerlijk brandend maagzuur haha! Maar ik heb zooo'n mazzel dat ik niet plat hoef, niet minder heb hoeven werken, gewoon mijn dochter nog naar bed kan brengen en in en uit de auto kan tillen etc etc. Deze zwangerschap begon met onwijze vermoeidheid maar ik ben nu superfit, dat blijft toch het langst hangen denk ik haha! De komende 6 weken kan ik best aan en die bevalling ook! Kom maar op!
Yess!!! Wat fijn meid!! *doet de babydans* Hopelijk mag ik straks ook meemaken wat jij meemaakt! Hier zei de vk ook dat ik terug mag als ik straks 37 weken ben en alles goed gaat. Maar dat is nogal een ver-van-mijn-bed-show nu voor mij. Ben wel heel blij dat het bij jou zo voorspoedig verloopt, dat geeft ons hoop!
Hahaha! Inderdaad goed bezig "ons grote voorbeeld"! Heerlijk hoor, inderdaad heerlijk genieten! En straks n super mooi mannetje ; ) Hoop dat ik/ wij je na kunnen gaan doen. Al wordt het geen thuisbevalling bij ons, want ze hebben met de 20 weken echo maar 2 ipv 3 bloedvaten ontdekt in de navelstreng... Dus hier lopen de controles ws wel wat langer door... En ik hoop zooooo dat deze kleine gewoon kan blijven zitten en groeien in mijn buik! Grtz!
Wat fijn dat alles zo goed gaat! Beter dan dit kan het tog niet wezen! Lekker verder gaan genieten van je zwangerschap!
oh meis, wat superfijn voor je en mooi dat je er zelf ook zo van geniet. juist door je orige zwangerschap kun je denk ik echt genieten als het nu allemaal normaal verloopt. heb zelf ook genoten van het zwanger zijn na 37 weken. hier wel wat moeten strijden voor een thuisbevalling, blijkt idd niet zo vaak voor te komen. ik liep steeds bij verchillende arts-assistenten en toen ik eigenlijk over kon, bij 37 weken en goede groei, wilde net die assistent dat ik nog een week wachtte. maar is goed gekomen en vond zowel de thuisbevalling als de kraamweek heerlijk. gun dat en ieder hier ook zo. ziekenhuisbevalling kan ook fijn zijn, maar vooral dat je daarna lekker met je baby thuis kan zijn.
Te vroeg gejuicht, ik ben inmiddels bevallen. Geheel spontaan en supersnel, vanaf het moment dat ik besefte dat het menens was tot de laatste pers was 1.5 uur! Na de diepe teleurstelling heb ik plaats gemaakt voor een enorm geluk gevoel want 34w2d is toch een stuk beter dan 30w4d. Ik ben heel gelukkig met deze situatie ook al heb ik de 37 weken niet gehaald. Ik heb hier een stukje over de bevalling geschreven: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/412471-jasper-geboren.html
gefeliciteerd met je zoon. mooie naam, past ook mooi bij simone. en wat een snelle bevalling, 1,5 uur, fijn lijkt me, of te snel. mooi om te lezen hoe je er nu tegen aan kijkt, die 4 weken schelen denk ik enorm. hoeveel weegt je mannetje en hoe doet hij het nu. hoop dat hij zich goed ontwikkelt en dan heerlijk mee naar huis mag, geniet van je mannetje, mag je al kangaroeen
gefeliciteerd. het is inderdaad fijn dat je het nog getrokken hebt tot voorbij de 34 weken. hopelijk mag je zoontje snel met jou naar huis.
Jasper heeft inmiddels door hoe alles werkt, morgen mag hij naar huis. Hij is gewoon ineens al zijn flessen gaan leegdrinken en wil zelfs soms meer dan wat hij krijgt, gezonde eetlust dus. Heb er al helemaal zin in!
Nog gefeliciteerd en geweldig om te horen dat het zo goed gaat! Geniet maar lekker van je mooie gezinnetje
Wat goed mammavansimoneenjasper! Wens jullie heel erg veel geluk samen thuis! Geniet van je mooie ventje! Gezien jouw toch iets eerdere bevalling hier nu druk met alles klaar te maken voor de komst van de kleine. Met 25 weken moet alles klaar zijn!!