Zwanger van ons derde spruitje!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Bianca, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey iedereen, ik heb gisteren een testje gedaan die licht positief was. Straks komt de dokter langs voor een bloedtest. Ben zooooo zenuwachtig en kan het allemaal nog niet bevatten! We zijn in maart gestopt met de pil maar rekenden al snel op een jaartje voor het zou lukken. Bij onze jongens duurde het 2 keer bijna 2 jaar en nu na in de derde ronde raak!! We zijn zo enorm verrast maar wel zoooo blij! Nu afwachten wat de bloeduitslag vertelt!

Een februari kindje zoals mezelf!! Haha... Ooooh jonges toch, wat een welkome verrassing. Maar de twijfels zijn ook enorm aanwezig nog steeds. Hoe gaat het zijn met 3 kindjes? Gaat het lukken allemaal? Is wel normaal zeker?

Nog effe afwachten op de resultaten van mijn bloed en dan kijken we verder! 😃.

Grtz

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

3. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bedankt!!

5. Dominique2

20 jan 2011
    71
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd!! Hier zaterdag ook positief getest! Na 5 testen geloof nik het nu wel haha! Dinsdag 30 juni heb ik de eerste echo! Ook ons 3rde kindje trouwens... heb al 2 zoontjes van bijna 3 en 21 maanden
    Hoe voel je je?

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey Dominique2, wat leuk om iemand te spreken in dezelfde situatie als mij!! Hier zijn de jongens nu 4 en 8. Ze worden al goed groot tegen dat ons derde wondertje er is! Makkelijk zo...
    Ik heb gisteren een bloedtest laten doen en het is bevestigd dat we zwanger zijn! Het is zo ontzettend snel gegaan deze keer dat ik echt moet wennen aan het idee... Soms slaat de angst mij echt rond het hart!! Maar als we het op de echo zullen zien zal dat wel allemaal kalmeren... Hoop ik! 😉 heb jij ook die angst?
    Bij onze andere 2 duurde het bijna 2 jaar en bij de 2de zelfs met IUI en IVF bezig geweest en nu na 2 maand zwanger!!! Da's zo'n shock. Ik ben mega blij en bang tegelijk! Haha... Ik merk wel dat ik mijn jeans niet meer goed kan verdragen en dat ik dan een lastig gevoel heb in mijn buik... Net zoals bij de jongens zal ik snel zwangerschapskledij mogen aandoen en niet lang kunnen verzwijgen!! Haha..

De omgeving reageert allesind mega positief!!

Geniet er ook maar van, he!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Van harte gefeliciteerd!Wat heerlijk dat je nu zo snel zwanger bent geraakt! Geniet ze!!

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel is gegaan deze keer.

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!!

10. Emeli

Emeli Actief lid

24 okt 2012
    104
    0
    16
    Van harte!!!

11. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bedankt allemaal!! Morgen eerste echo... Spannend!! 😉

12. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super, gefeliciteerd!

13. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Daarnet eerste echo gehad maar buiten een gegroeide baarmoeder en verdikt slijmvlies was er nog helemaal niets op te zien...
    Volgens de gyn klopt dat wel met de termijn maar ik ben wel ongerust nu. Heb hem wel gevraagd of het alsnog mis zou kunnen zijn maar hij denkt het niet. Dit is een normaal beeld voor de termijn van 4 weken en 6 dagen.... 2 weken afwachten nu.
    Voel me wel mega zwanger...

Nog iemand die dit heeft gehad?

14. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina