Steeds meer Nederlanders vinden sparen zinvol Uitgegeven: 21 juli 2008 10:17 Laatst gewijzigd: 21 juli 2008 10:31 AMSTERDAM - Nederlanders zijn de laatste dertig jaar steeds positiever gaan denken over sparen. Vier op de vijf vinden het tegenwoordig belangrijk om te sparen. ANP Hoewel economische tegenspoed wel het spaargedrag beïnvloedt, heeft die geen effect op de spaarzin. Dat concludeert het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag. Mensen tussen de 18 tot 35 jaar zijn het positiefst over sparen. Dit positieve oordeel daalt, naar mate de leeftijd toeneemt. Ook het inkomen heeft invloed op het spaargedrag. Mensen met een laag inkomen zijn negatiever over hun spaarmogelijkheden, terwijl de hogere inkomens zeer positief zijn. ------------------------------------------------ Echt dat laatste zinnetje. Vond gewoon...dat MOETEN jullie even weten hoor ROFL
Hahaha ja lijkt me duidelijk dat je met een laag inkomen negatiever bent over je spaarmogelijkheden! Beetje overbodig die zin.
Hihihi! Wie zal die conclusie getrokken hebben en zou diegene dit nou met een strak gezicht hebben kunnen opschrijven vraag ik me dan af...