inderdaad nouk zo gaat het bij mijn vestiging ook wel.. :S zag net een mail (alles gaat ook zo lekker via mail , heel fijn las dat dus in mn spam inbox komt dan lees ik t niet zo gauw) over uren die nog niet uitbetaald waren,en dat moest je voor 24 dec melden :S oops te laat dus voor mij.. toch maar even mailtje gestuurd naar mn kantoor.. maar denk er hard over om naar een ander over te stappen (alleen zo jammer heb nu zulke leuke clienten
Dat ligt er aan... Dan moet er niks over in je contract staan. Ik had een min/max contract een paar jaar terug en daar stond specifiek in gemeld dat ik geen recht had op contractverhoging als ik over mijn max uren zou gaan. Kijk het dus even goed na in je huidige contract. Later heb ik toch een gewoon contract gekregen omdat ze uren over hadden...
Maar een min/max is weer anders dan een contract voor een vast aantal uur. Volgens mij kan je het dan altijd eisen. Afzien van dat recht in een arbeidscontract die een vast aantal uur omvast, maakt naar mijn idee het arbeidscontract ongeldig.
Da's een goeie ja, dat maakt idd wel verschil... Beschouw mijn bericht dan maar als niet geschreven...
jij moet tekenen voor een contract van 10 uur dan als jij dat weiger hebben hun niets te zeggen jij heb contract van 15 uur dus gewoon 15 uur klaar