Ik ga straks de opleiding spw-jeugdzorg volgen. Nu zag ik er (ondanks dat het maar een jaar is) best tegenop, omdat ik 24uur moet stage lopen en 1 dag in de week naar school, daarnaast gaat mn dochter nog om het weekend naar haar vader. Dit zou dus inhouden dat ik haar de ene week 3 dagen en de andere week maar 1 dag zou zien. Wat moet dat moet, maar ideaal zou het niet zijn. Nu heb ik een stageplek gevonden en had vandaag een gesprek en ben aangenomen Hier ga ik om weekend intern in een opvang voor probleem(gedrag)jongeren als woon- activiteitenbegeleidster. Ik maak dus 48uur in 1x in de weekenden dat ze toch al bij haar vader is. Ik hoef dus maar 2 weekenden per maand stage te lopen, en zal haar alleen op de schooldagen niet zien. Ideaal natuurlijk! Na een ellendig jaar, nu eindelijk een goed begin voor de toekomst voor mij en mn meisje. Nu hopen dat ik volgende week al met mn opleiding kan starten, maar dat hoor ik deze week. Wilde even deze vreugde met jullie delen
Oh wat fijn zeg! Dat is zeker een goed begin van 2011!!! Heel veel plezier met je nieuwe opleiding en veel succes natuurlijk!
Dankje gaat vast lukken...heb er enorm veel zin in. Weer een nuttig doel in mn leven. Hoelang duurt jouw opleiding?
Heel veel succes!!! Ik volg een soort gelijke opleiding. Momenteel nog niv. 3, maar wil waarschijnlijk als deze opleiding klaar is. ( volgend jaar ) Nog een jaartje door gaan voor jeugdzorg!