Dit laat de test zien, zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eleanora, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ladies,

Heb een onregelmatige menstruatie, maar altijd tussen de 30-35 dagen. Nu ben ik al 5 dagen over tijd en heb een CB test gedaan gister, deze gaf negatief aan. Vanmorgen een KV test en dit was het resultaat na ongeveer 10 minuten. Het is niet echt betrouwbaar, maar herkenbaar?

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

ik zeg zwanger!

3. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen ervaring, maar waarom geeft de CB dan negatief aan, is toch raar? En het is een heel dun streepje in vergelijking met controle streepje..Zou graag zekerheid willen hebben, maar ik vrees dat het gewoon afwachten is, misschien heeft de vakantie ervoor gezorgd dat ik een cyclus overgeslagen heb..? Nog eerder gehad..

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen. Als het streepje donkerder wordt dan gaat het de goeie kant op. Er zit hcg in de lichaam anders verscheen het streepje niet, of het doorzet is nog even afwachten. Hoop voor een knalstreep voor je!

5. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik zeg ook zwanger. CB heeft meer hcg nodig mogelijk dat hij daarom nog negatief was. Over 2 dagen weer een testje dan donkerder dan weet je het zeker :D. Het verdubbeld namelijk om de dag

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik vind het eerlijk gezegd een heel raar streepje en denk dan ook dat je hem als negatief moet beschouwen zeker omdat je de test na 10 min hebt afgelezen
    ik zou gewoon een nieuwe kv test doen(zitten toch 2 in) en dan binnen de 5 min. aflezen!
    succes

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het streepje ook vreemd..
    Ik had wel heel vroeg een 2e streep met 3w 3d maar die was gewoon even dik als de controle streep (wel heel licht)..
    Zou nog een testje gaan doen vandaag of morgen.

8. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Een CB heeft meer hcg nodig he..
    Ik bleek achteraf ook al bij iets meer als 3 weken (dacht dat ik 4 weken was) een positieve test te hebben, en zag er ook zo uit..
    Ik zou over 2 dagen nog een keer testen.

(je kunt mijn test in mn album zien.. Laatste foto)

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben je zwanger hoor, spannnnnnendddddddddddddd

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg negatief! Het is een pennestreep die ook nog eens buiten de afleestijd kwam.

Als je de normale CB Plus hebt gebruikt (dus niet digitaal) dan is die negatieve uitslag wel goed hoor! De CB Plus heeft net zoveel hcg nodig als de KV 2v5.

Bij mij was de CB Plus KNAL positief, terwijl de kv 2v5 echt een mega vage streep na 15 min liet zien.
    Beide testen met dezelfde opgevangen urine gedaan.

11. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Negatief. Heb ook wel eens zo'n test gehad, was gewoon beetje vreemd opgedroogd.
    Hopelijk ben je te vroeg met testen en heb je snel alsnog een positest!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Overigens lijkt de foto niet op een resultaat na 10 minuten, maar na veel later, want de test is al behoorlijk vergeeld en de streep (controlestreep) is al helemaal donkerpaars en dus opgedroogd.

Een kv test droogt niet binnen 10 minuten op (heb er genoeg gedaan om dit te weten ;))

13. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik denk zwanger.

14. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n zelfde streep gehad en bleek zwanger te zijn echter liep dit uit op een vmk. Laten we hopen dat dit bij jou niet zo is en dat je gewoon lekker zwanger bent.

15. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb de foto en het bericht hier natuurlijk niet direct na 10 min geplaatst, pas aan het eind vd ochtend, dat was idd uren later. Maar na 10 minuten was al wel dat gekke streepje te zien..Weet niet wat ik er van moet denken, aan de ene kant ben ik nooit zolang overtijd geweest in mn hele menstruatieleven :p

Dit is dus iets wat veel voorkomt bij de kv tests? Die digitale is zo duur, alhoewel de 2 clearblues en de kv test me al meer gekost hebben...Morgen nog een keer testen of pas overmorgen?? :D

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nu :p

17. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Volgens mij ben je ook gewoon zwanger. Hij verschijnt niet voor niks, en in de bijsluiter staat ook dat ie NA 10 minuten niet meer betrouwbaar is. Dus als ie op de 9 a 10 minuten er stond, dan issie toch positief lijkt mij!
    Ik zou morgenochtend nog eens testen met ochtendurine!

Succes!

18. Tulli

Tulli Niet meer actief

Nou dit is wel spannend...ik twijfel ook over de uitkomst! Ben benieuwd naar je volgende test!

19. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik zeg ook negatief. ook omdat ie pas na 10 min zichtbaar was. test over een paar dagen gewoon nog een keer

20. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik zeg zwanger!!!!!

Deel Deze Pagina