Dit laat de test zien, zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eleanora, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Volgens gyno is het hoogstwaarschijnlijk een vroege miskraam, die begint vaak met weinig bloed om vervolgens over paar dagen heviger te worden..Haha, ik heb niet eens gemerkt zwanger te zijn, laat staan een miskraam klinkt zo ernstig..Ze zei dat het beter is geen gevoelige test te doen als die van KV omdat deze misleidend kunnen zijn doordat ze bij 20 ug HCG al positief zijn, terwijl je bij 7 weken al veel hoger moet zitten om een vruchtbare zwangerschap te behouden..

Weer wat geleerd, op naar de volgende ronden! :p

2. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    bah, wat balen!
    Maar je bent er zelf wel nuchter onder geloof ik?
    Wel fijn om dat over die kv testen te weten trouwens!
    Sterkte ermee!!!

3. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja joh, geen man over boord, slechts 2% van alle vrouwen is onvruchtbaar, reeel gezien maak ik dus een hele grote kans op een kindje :p

Zijn die getallen in je onderschrift, de lengtes van je cyclus? Dan was ik niet heel gek met 49 dagen dus!

Ja die KV testen zijn eigenlijk een valse verleiding doordat ze zo snel positief testen, volgende keer wacht ik 50 dagen voordat ik mezelf "overtijd" noem..Maar aan mijn cyclus is nu natuurlijk geen touw vast te knopen nu hahah, waar moet ik beginnen met testen voor ovu of inschatten wanneer te proberen :cool:

4. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Hoi,

Ja die getallen zijn mijn cyclus. IK ben ergens middel in een pilstrip gestopt en daarna werd ik na 2 week ongesteld. Vanaf toen alles bij gaan houde, de eerste keer zat ik dus idd op 50 dagen!
    Hoop dat ik t vanaf nu in de 30 hou...
    Ja ovu testen wordt lastig! Maar heb zelf meteen 25 besteld. En bestel wel weer als ze op zijn... Juist met zo'n cyclus heb je ze nodig, maar weet je ook niet wanneer je beginnen moet :S

5. Eleanora

Eleanora Lid

31 aug 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okidoki! Ik ga over 2 cycli aan de ovu tests denk ik, hopen dat alles een beetje stabieler wordt..Ik zou wel gek worden van die streepjes denk ik..Is er ook iets digitaals, cb zeker maar ook iets anders? Wat geeft cb aan, vruchtbaar of niet vruchtbaar?

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    die geven een smiley met een lach wanneer je vruchtbaar bent

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Beetje vreemd want in feite heb je geen positieve test gehad toch? De testen die later een streepje hadden waren ver buiten de tijd en telt niet als positief en mogen eigenlijk helemaal niet meer afgelezen worden. Daarna alle testen negatief dus ik denk dat je menstruatie gewoon een loopje met je heeft genomen en pas laat is gekomen.

Dit is de fout die vele maken want een test buiten de afleestijd is niet positef.....

8. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb zitten lezen en ik ben ook benieuwd!!!!!
    Hoe was de andere test?

Ik heb dit vorige maand ook gehad,alleen wel binnen de aflees tijd maar was niet zwanger?
    Werd kort daarna ongesteld.
    Heb ze daarna ook niet meer gehaald,dan toch liever de digitale.
    Duidelijker kan niet!
    Ik hoop heel erg dat je positief getest hebt meid!
    **duimduimduimduim**

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Snap je punt maar hoe komt dat streepje er dan? de kleurreactie krijg je alleen door het HCG hormoon. Is dat er niet kan er ook geen streepje komen toch?.. ook niet na afleestijd.. ;)

Maar idd officieel gezien waren ze negatief..

waarschijnlijk was het hcg gehalte erg laag omdat het al niet goed zat.. dan kan je een superlicht laat streepje krijgen omdat je
    eigenlijk niet genoeg hcg hebt voor de posi test (maar teveel voor een hele witte?) en dan is het idd een vmk..

Ik duim op snel een hele knaller van een test zien van je!! :D

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Misschien wel omdat iedereen wel altijd een heeeel klein beetje hcg in zich heeft zitten? Weet ook niet precies waarom maar ik neem aan dat ze het niet voor niets doen dat je hem niet buiten afleestijd moet aflezen. Anders zou het er ook niet in hoeven staan en dan is elke streep gewoon zwanger.

En ook ik duim voor een mooie test hoor!

11. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ik zeg ook zwanger!!

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Spitsmuis? Ben je nou toch ongesteld geworden?? Nee toch?!

13. Je hebt normaal gesproken geen hcg in je lichaam zitten.. de max is 5? kv test posi met 20?

Eleonora was je nog ongi geworden of..

14. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

@Zonnestraal: Helaas is het hier mis gegaan......
    Erge buikpijn gehad,echt weeën...
    Grote stolsels verloren.
    Na controle was ook de baarmoeder bijna leeg,ze zagen nog wel wat maar geen vruchtje meer:(

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ohhhhhh lieve spitsmuis!!! Vind ik echt vreselijk voor je :(!!! Heel veel sterkte met verwerken!!!

Deel Deze Pagina