Dit lijkt me toch onmogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabri, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Oh nee vorige week dus he ;)

    Nou dan kan je zeker al last van en zwschap hebben hoor....succes!
     
  2. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nee, vorige week dinsdag en woensdag, dus 30 sept/1 okt.
     
  3. mamabri

    mamabri Niet meer actief


    hahaha, ja de week ervoor dus ;) dank je wel! Ik houd jullie hier op de hoogte!
     
  4. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik duim zeker voor je!!
     
  5. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    pffff, ik weet nog niks :( Of ja, ik zie wel heeeeeeeeel licht een streepje, maar zeker niet overtuigend, nog lichter dan de kv testen.

    Morgenvroeg nog maar eens de kv 2v5. Eens zien wat die nu doet.
     
  6. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Hou het bij een merk ;) dan zul je verschil moeten gaan zien. Dan weet je eerder waar je aan toe bent ;)
    Vergeet die testpoint gewoon ....:)
     
  7. Melgje

    Melgje Niet meer actief

    ik had bij 4 dpo toch echt al klachtjes toen ik zwanger was. Dacht ook dat het niet kon...
     
  8. newdawn

    newdawn Bekend lid

    20 apr 2014
    782
    0
    16
    Wat spannend zeg! Ben benieuwd naar je test morgen:). Ikzelf had afgelopen maandag mijn eisprong en heb vanaf woensdag ook erg last van mijn borsten (en mijn onderrug). Heb ik normaal ook niet zo snel na mijn ei, meestal een week later pas. Vond het wel wat vreemd maar ik dacht ik ga me er niet druk om maken. Maar nu wordt ik ook ongeduldig haha :D
     
  9. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het blijft nog even spannend dus?
     
  10. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    hahaha, ja, ik ga die testpoint gewoon vergeten hihi :)

    Vanmorgen weer een kv gedaan en weer een heel licht streepje. Nu ben ik daar wel bekend mee met de kv, maar had van de week toch echt 2 witte testen en nu inmiddels 3 met een hele lichte streep. Het is wel een beetje tuurwerk hoor, dus ik weet het niet. Maar ze staan er wel. Nu maar hopen dat ze op gaan lopen.

    Heb nl wel vaker zulke streepjes gehad en toen werd ik toch ongesteld. Afwachten maar weer :(
     
  11. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Hmmm ja weet je ze moeten wel oplopen... Om de dag, dus als er vage streepjes blijven staan ben ik er bang voor...
     
  12. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Hoera! Hij begint op te lopen! Nog wel licht, maar is zit ook nog ruim voor NOD, moet pas donderdag ongesteld worden. Spannend!
     
  13. frietmiep

    frietmiep Actief lid

    11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik moet a.s donderdag ook ongesteld worden maar durf mu echt nog niet te testen hoor! Word wel met de dag moeilijker maar wil niet dagelijks gaan testen. Gr
     
  14. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ook voor jou dus spannend! Hopelijk heb je over een aantal dagen ook een 2e streepje.

    Dat ik zo vroeg aan het testen ben, is omdat ik er van overtuigd was/ben, dat ik zwanger ben. Mijn borsten doen zó ongelofelijk zeer en opgezwollen en dat al vanaf 2 dpo! Sowieso heb ik weinig geduld, maar deze maand nog meer hahaha.

    Nu maar hopen dat het deze keer wel weer goed mag gaan!
     
  15. newdawn

    newdawn Bekend lid

    20 apr 2014
    782
    0
    16
    super zeg! En dat zo vroeg al! heb je ook foto's?
     
  16. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Spannend mamabri, ik ga voor je duimen!
     
  17. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik duim ook voor je!
    Ik heb ook net voor het eerst licht positief getest. Moet donderdag of vrijdag ongesteld worden. Hoop dat ze voor ons allebei mooi oplopen! :)
     
  18. frietmiep

    frietmiep Actief lid

    11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu ik jullie positieve verhalen hoor overweeg ik toch een testje morgen! Normaal doet alleen mijn rechtse bordt zeer rond ongesteld heid nu allebei merk ook dat ik moe en sjaggo ben maar kan altijd he ben er nu ook rustiger onder als dat ik er meer mee bezig ben! Dus miss morgen testje dan.
     
  19. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Succes meiden!
     
  20. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    #40 mamabri, 12 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2014
    Dank je wel Moonlight en Jolina. Ik hoop echt dat ze goed blijven oplopen!

    Frietmiep: Veel succes met testen morgen. Hopelijk voor jou een mooi streepje!

    Liana: Wat goed! Dan gaan wij gelijk op haha, hopelijk loopt die van jou ook goed op.

    Newdawn: Nee, ik kan geen foto's plaatsen, ik weet niet hoe ik dat moet doen. Oudste zoon moet me dat nog steeds eens leren :)

    Vervelende is: Ik verlies wat roze. Nu heb ik dat sinds een half jaar elke maand, ook zo vroeg al. En ik weet ook dat het gewoon een innestelingsbloeding kan zijn (had ik bij de vorige mk ook) maar ondanks dat ik er bekend mee ben, voelt het niet prettig :)
     

Deel Deze Pagina