dit lijkt wel een jongetje toch???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door moederlief, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Daantje had ze bij jou ook gelijk dus?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

jup :D bij iedereen die ik ken en is geweest heeft ze het nog goed gehad. en zijn allemaal in de 13e week gegaan :D

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Volgens mij Is het echt de navelstreng, anders moet ie wel erg groot geschapen zijn.

4. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan vraag ik het aan mijn gyneacoloog!
    die heeft bij mijn andere 3 meiden met 20 weken ook gekeken
    ja ik heb de foto op de site van marita gezet en gevraagt wat het was m,arita zei zelf al een schaduw het is niet dat ik marita niet vertrouw maar viel mijn gewoon op op die echo! en niet dat ik straks een hoop heb ingekocht en het een jongetje blijkt te zijn wahahh maar ik ga gewoon uit van 2 meiden alleen vraag nog wel keertje aan de gynacoloog of die even kijken wil!

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk dat het bij de 20 wekenecho heel afhankelijk is van wie je voor je krijgt. Onze vk kan de 20 wekenecho zelf doen. Voor we begonnen vroeg ze uiteraard of wij het geslacht wilden weten. Ik wel, man niet. We hebben eerst het hele medische gedeelte gedaan en daarna heeft ze mij precies laten zien wat het is en hoe ik dat kon zien. Ze nam er echt wel even de tijd voor, heeft het ook op een echo gezet. Ze was er overigens ook heel zeker van en toen ze het mij liet zien was ik ook overtuigd.

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben nou wel heel benieuwd naar het geslacht haha!:)

Deel Deze Pagina