Vanavond krijgen jullie het antwoord!!! IIEEEEEEEEEE IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!! zo spannend! Mijn gevoel zegt heel sterk een meisje....ben zo benieuwd of ik gelijk heb! (jongen is net zo leuk hoor, maar wil eerlijk gezegd gewoon gelijk hebben... ) 16:45 zijn we aan de beurt, hoop dat ze het kunnen zien!
Spaaaaannnend! Ik heb vandaag de 20weken echo, ben ook super nerveus! Wij krijgen ook een meisje, mijn voorgevoel was al vanaf week 6 heel sterk dat het een meisje zou zijn, terwijl ik van te voren altijd geroepen heb dat we alleen maar jongens zouden krijgen! Ik wist het zeker.. Het was voor mij duidelijk dat het een meisje was! En het klopte ook nog Ben benieuwd of jij ook gelijk krijgt!
hahaha wat grappig dat riep ik ook altijd! IK KRIJG ALLEEN MAAR JONGENS, maar ook hier vanaf het begin heel sterk het gevoel een meisje! Succes met de 20 weken echo, hoop dat alles goed is! Ik begin er ook wel een beetje zenuwachtig voor te worden al! Wij mogen 22 juni!
spannend zeg !! ben ook benieuwd of je gevoel het goed heeft ! ik had eigenlijk niet echt een gedacht wat het bij ons zou worden. ik had wel een hele stille wens voor een meisje ( maar een jongen was net zo goed hoor ) en het word een meisje hier succes vanavond !! ben benieuwd leuk toch die geslachtsbepalingsecho"s !
Veel plezier! Wij hebben altijd graag 3 of 4 Kids gewild. We hebben al 2 jongens. En ook altijd gezegt dat we alleen maar jongens krijgen. Laten we nou toch echt een meisje krijgen. Gisteren gezien.
Spannend hoor! Ik had zelf geen gevoel wat het zou worden. . Bewust niet mee bezig geweest. Mijn vriend riep al heel gauw we krijgen een dochter en hij had gelijk!
ik had ook vanaf het begin sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn... en mijn gevoel had uiteindelijk echt gelijk!
hahahahahhahahahaha nou ons gevoel zat er ook COMPLEET naast IT'S A BOYYYYY!!!! Ik lag er nog geen 5 sec of ze riep al OH IK ZIE HET AL! hahahahah, nu even bijkomen van dit geweldige nieuws! Bizar, bijzonder en nog heel veel meer...het maakt het wat echter en de voorstelling ervan ook!
Haha dat kan dus ook! Gefeliciteerd, nu lekker blauw shoppen Bij ons was de echo ook goed, onze kleine meid is nu al een eigenwijsje Ze werkte niet echt mee
Hahah dat ken ik, die van ons heeft dat tot nu toe ook nog niet heel goed gedaan alle drie de echos was het steeds oh even zoeken hoor ja moet ie wel ff meewerken... hahahah Gek idee dat we het nu weten! Een klein jochie! Hihi
Ja heel stom is dat, gister had ik echt even zoiets van alsof het voelde datik niet blij was met een jongen, maar dat is helemaal niet zo, maar je moet gewoon even omschakelen naar een jongen en die verbeelding erbij. Ik vind het hartstikke leuk een jongen, maar ik hoop wel ooit nog een meisje te krijgen. Maar als ik nu een meisje zou krijgen zou ik dat ook zeggen van een jongen, wil gewoon allebei, maar dat willen de meeste hahah