Hallo, Ik loop al een paar dagen met een vreselijk drukkend gevoel op m'n blaas. Steeds het gevoel alsof je meganodig moet plassen, maar dit niet zo is. Verder geen blaasontstekingsklachten o.i.d. Als ik ga Googlen kom ik alleen maar zwangerschapsgerelateerde klachten tegen. Nu lijkt me dat vrij stug aangezien ik sinds ik met de pil gestopt ben alleen vlak daarna 1x onbeschermd seks heb gehad. Sindsdien gebruiken we tijdelijk condooms totdat m'n cyclus enigszins normaal en peilbaar is. Dat is nu zo'n 2/3 weken geleden. Wat zou dit kunnen zijn?
als je een (hele) korte cyclus hebt ben je vrij snel na je menstruatie (zeker als deze wat langer duurt) alweer lichtelijk vruchtbaar. Bij een (hele) korte cyclus komt je eisprong vroeg en als je dan vlak na je menstruatie (zeker als deze wat langer duurt) seks hebt en je hebt toevallig net zaadjes die een dag of 6 overleven dan is er een kans aanwezig dat je zwanger bent. Dus ik zou even een testje doen dan weet je het zeker
Het is na m'n laatste ontrekkingsbloeding geweest. Ben nu wel heel benieuwd dan.. Tot nu toe geen nieuwe menstruatie gehad en ook geen eisprong gevonden de laatste 2 weken. Maar is dit heel typisch voor zwangerschap dan? Ik heb het nog nooit eerder gehad. Dacht eerst aan blaasonsteking, maar heb verder geen klachten die daarop wijzen.
er is vrij weinig wat typisch is voor een zwangerschap in zo'n vroeg stadium. Iedereen heeft weer wat anders. Of juist helemaal nergens last van haha. N.a.v. je verhaal is er een kans en daarom zeg ik even een testje doen voor de zekerheid
Testje gedaan.. Negatief. Maar als ik vanaf mijn laatste menstruatie (ontrekkingsbloeding dus) tel zit ik nu op dag 26. Dus wellicht te vroeg getest? Volgens een cyclus van 28 dagen moet ik zondag ongesteld worden. Dus als het zo blijft kan ik mss nog een testje wagen?