dit maakt me kwaad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bodien, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Ik ben onverwachts zwanger geworden, mijn vriend en ik zijn veel bij elkaar. Nu ik zwanger ben wil ik niet meer dat er in de woonkamer van mijn vriend gerookt word. Maar bij de afzuigkap of buiten. Nu zit een kameraad van mijn vriend te stoken dat hij onder de plak zit bij mij, en dat die niet meer zo vaak zal komen omdat er binnen in de keuken moet worden gerookt. En ook omdat ik savonds nadat ik 12 uur op een dag heb gewerkt rust aan mijn kop wil en geen harde muziek. Die jongen werkt niet en zuipt een krat bier per dag leeg....kan er niet tegen dat zulke mensen ook nog commentaar hebben! Ben dat gestook zat. Maar ben ook bang dat ik helemaal uit flip als ik er nog verder klaar mee ben.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Niets van aan trekken en desnoods moet je vriend maar eens met de vuist op tafel slaan, dat soort mensen ben je liever kwijt als rijk natuurlijk.

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Heb echt het gevoel dat hij jaloers is.....want hij komt niet verder in zijn leven en anderen wel

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Die is gewoon aso!!!

5. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    wonen jullie samen?
    dan stelde ik de eis. hij eruit of ik eruit....

vrienden denken met je mee. die stoken niks op..

6. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik zou het ook bij jouw vriend neerleggen en ook hem de keuze geven... OF hij komt op voor de gezondheid van jou en je ongeboren kindje OF je zult er minder vaak zijn..
    Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in iedere keer weer de discussie met iemand die sch##t heeft aan jou en je zwangerschap

7. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het al heel wat dat er onder de afzuigkap gerookt mag worden, dat zou van mij niet eens mogen. Er mag bij mij thuis uberhaupt niet gerookt worden. De familie van manlief rookt overdreven veel, maar ze weten het, bij ons op bezoek ( en dat doen ze graag) is buiten roken en anders hoeveel ik ook om ze geef, blijven ze maar thuis.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Als hij dan niet wil komen, dan blijft hij toch lekker weg.
    Goh wat een 'vriend' zeg!

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    En dat kindje is wel van hem? Ofwel... hij is de vader. Het is zijn kindje. Roken is ongezond, kan allerlei negatieve effecten op ZIJN KINDJE hebben. Beetje verantwoordelijkheid mag nu al wel beginnen hoor. Hij moet straks ook niet roken in de buurt van de kleine.
    Je eist toch niet dat ie stopt? Alleen dat ie een paar stappen opzij gaat staan. Jemig wat een moeite.

Sorry, geen begrip hier. Vind het respectloos en onverantwoordelijk.

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Noh wat een vervelend jong.. :S Ik had ook gezegd onder de wazemkap. Het is toch niet zijn huis!!? En je bent idd nog 'lief' dat ie alsnog gewoon binnen mag blijven. Hier word er ook gewoon buiten gerookt.. ;) Heb het erover met je vriend, dat hij het maar moet zeggen tegen zijn 'vriend'. (als je dat vriend mag noemen)
    Bah heeeel verschrikkelijk zulke mensen. Had hem even heeeeeel goed laten zien waar de WEL mag roken, en anders werd die vrolijk de deur uitgesodemieterd. ;)

11. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Bij mij thuis werd eerst ook gerookt omdat mijn vriend rookt maar ik niet en mijn dochter ook niet natuurlijk..
    Uiteindelijk de asbak weggegooid en gezegd ik betaal de huur dus ik bepaal of er gerookt word of niet, had dat veel eerder moeten zeggen.
    Wat een grafbak van een vriend!! Het gaat om jouw kindje en niet om zijn roken, als hij gaat lopen stoken haf ik hem er niet meer ingelaten en dat me vriend ook heel duidelijk gemaakt. Ik en je kind of die kwal

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Bij de geboorte van onze dochter was er 1vriend en zijn ouders die niet op kraamvisite kwamen omdat ze niet mochten roken.:/ Die is dus nooit meer binnen geweest hier. Zo aso! Om zo'n klein frummeltje in de rook te willen laten liggen!!! Daaaaaag vrienden!

13. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Ja heb het er over gehad met mijn vriend. Hij komt dan maar minder bij ons als die dat zo graag wil, ik ga daar ook niet meer heen. Kan die vergeten...

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    der uit mieteren je kindje is belangrijker dan die aanlopende vriend

Deel Deze Pagina