Cyclus 13 to 41 dagen, wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liva, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva

liva Niet meer actief

Hai hai,
    Ik hoop dat jullie met me mee willen denken. In augustus ben ik gestopt met de nuvaring. Toen na 41 dagen mijn eerste ongesteldheid gehad. (sept) Daarna duurde de cyclus 33 dagen (okt)en een keer 38 dagen (nov). In november was ik na 13 dagen alweer ongesteld (dec)en 17 dagen daarna (dec)heb ik een miskraam gehad. Het bloeden heeft toen een maand geduurd en vanaf de laatste dag van deze bloeding heeft het 6 weken geduurd voordat ik weer ongesteld was. (feb)
    Nu zit ik op de 31e dag van weer een nieuwe cyclus.
    Ik heb vanmiddag een testje gedaan van het kruidvat (2 voor 5 euro) deze test was negatief.
    Ik weet niet wat nu verstandig is. Testen met een ander merk, morgenochtend opnieuw testen, paar dagen afwachten... help?
    Liefs Liva

2. liva

liva Niet meer actief

Is er niemand die een reactie wil geven? :(

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb ook een lange, soms nog onregelmatige cyclus. Ik heb begrepen dat je het gemiddelde aantal dagen moet aanhouden, of nog beter: uitgaan van je langste cyclus van de afgelopen dagen. Maar het blijft gokken en afwachten...succes!!

4. liva

liva Niet meer actief

Dank je marriedgirl voor je reactie, dan moet ik nog max 10 dagen wachten.... pfff ;) hopelijk blijft de ongest. uit.

5. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Je schrijft dat je in november eerst na 13 dagen weer bloeding had en toen na 17 dagen. 13 + 17 = 30.
    Kan het ook zo zijn dat die bloeding van (13) een innestellingsbloeding is geweest? En dat je dus toen na 17 dagen helaas een vervroegde miskraam had?
    Dit betekent namelijk dat je menstruatiecyclus gewoon zo'n 30-35 dagen is. Je zou in dat geval ook bijna ongesteld kunnen worden nu. Want je zit nu immers 'gewoon' op inmiddels dag 32 van je cyclus?
    Of denk je dat ik ergens een denkfout maak of je niet begrijp? Of heb je het gevoel dat je alweer zwanger bent?
    Hoe dan ook; Succes, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (positieve test, of anders ongesteld).

6. liva

liva Niet meer actief

Hai jellebel, je hebt idd een punt. Even fijn nuchtere kijk. Het klopt dat het nu 32e dag is. Ik ben er denk ik beetje teveel mee bezig. Voel van alles in mijn lichaam. En ben erg onzeker geworden van de miskraam. Ik wacht volgende week af. Duimen maar dat ik niet ongesteld word en het nu goed gaat. :)

7. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik duim voor je!

8. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    dit was wat ik ook dacht!!
    ik denk ook een innestelingsbloeding, (die kunnen ook langer aanhouden)
    en daarna helaas een vroege miskraam.
    dan zou je inderdaad op normale cyclus lengtes uitkomen, die niet zo extreem kort zijn (waarbij eisprong niet mogelijk is en bij cyclus van 17 dagen ook niet dus als je 17 dagen na eerste dag van laatste ongesteldheid een miskraam hebt gehad lijkt mij onmogelijk, SORRY als ik onduidelijk schrijf)

ik zou het gemiddelde van je cyclussen aanhouden en dan testen!
    en als testen negatief blijven en je ongesteldheid wegblijft toch even dokter bellen.
    misschien ook een idee om te gaan temperaturen, en invullen op Fertilityfriend.com
    dat is handig die spot je eisprong en dan weet je wanneer je NOD is en wanneer je dus moet testen

liefs en succes met zwanger worden!
    wel heel spijtig van je miskraam:(!
    hopen dat de volgende snel komt (of er al is:)) en dat hij/zij lekker vast blijft plakken aan jou voor 9 maanden

9. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    cyclussen korter dan 23 dagen (verbeter mij als ik het fout heb)
    hebben vrijwel geen eisprong.
    een eitje heeft 8 of 9 dagen nodig om te rijpen dus op dag 8 of 9 van je cyclus kan die pas springen, als je cyclus dus 13 was of 17 is er denk ik geen eisprong mogelijk

nogmaals,
    veel liefs shy girl

10. liva

liva Niet meer actief

Thanks shy girl. Klinkt idd logisch. Nu dan dus op dag 32. Als er woensdag nog geen ongest. Is ga ik dan testen. Ik hou jullie op de hoogte.

11. liva

liva Niet meer actief

Dank je wel! Spannend blijft t wel!

Deel Deze Pagina