Dit maakt me ...... (vul in) topic!

Discussion in 'De lounge' started by MyMiracle, Aug 26, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindajl

lindajl Fanatiek lid

Jan 25, 2016
    1,914
    1,505
    113
    Female
    (Batterij)Leeg......

Oudste staat op de wachtlijst voor een hulptraject ivm moeilijk gedrag.( liegen en bedriegen) Afgelopen weekend weer achter dingen gekomen. Elke keer als vertrouwen weer een beetje terugkomt, flikt hij weer iets waardoor het weer daalt tot onder het vriespunt.

2e heeft school stress (zit in brugklas) en daardoor slecht slapen en hoofdpijn. Tot nu toe prima cijfers. Behalve praten en complimenten geven en natuurlijk helpen met plannen en overhoren echt geen idee wat we ermee moeten.

En vandaag ook nog een peuter die al 2 flinke driftbuien gehad heeft en continu tegenwerkt.

2. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

Feb 6, 2022
    2,847
    3,007
    113
    Verdrietig,

Vanochtend bloed geprikt d dimeer van 902.

Jaren terug van was 728 en vonden ze geen reden. Nu dus 902 al tijden vage klachten. Het gevoel of me hoofd af geknepen word. Ik vind het steeds lastiger dit te handelen.

3. artie

artie Fanatiek lid

Sep 27, 2021
    3,559
    3,888
    113
    Female
    Slechtgezind.
    Al enkele maanden weet man dat zijn papieren voor het einde van deze maand binnen moeten bij de boekhouder. Wanneer is hij er aan begonnen om alles te ordenen en uitzoeken, juist ja, zaterdag. Ondanks dat ik al enkele weken hem er aan herinner. Hij heeft nu 2 dagen vrij, gisteren en vandaag, waar ik me al weken op aan het verheugen ben omdat we eindelijk eens geen ziekenhuisafspraken ofzo hadden. Maar ohh wee als ik me 'bemoei'. Hij had vanmiddag niet eens door dat ik een uur weg geweest ben omdat ik echt moest afkoelen.
    Ik zie man heel graag, maar met zijn alles op het allerlaatste moment waardoor alles moet wijken gedrag kan ik echt héél moeilijk om.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,994
    113
    Blij

3 delig donkerblauw pakkie net gescoord bij de kledingbeurs voor de kleine man. Nu nog te groot hoor, maar die kleur staat m geweldig. Matcht ook met papa.

Hopelijk vooral voor leuke gelegenheden inzetbaar. :|

Hier steevast trouwen en rouwen kleding in huis. Dit scheelt me weer een naaiklus en voor zo'n prijsje kan ik er ook met alleen stofkosten niet tegenop naaien.

Nu alleen G weer een nieuwe jurk maken, maar dat is gelukkig niet zo lastig.

Maan14 likes this.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,994
    113
    Oooh dat is wel een eigenschap waar ik me ook bij op zou vreten, kan daar ook zo niet tegen. Zonde dat jullie dagen samen, wat je dan even in alle rust had kunnen pakken, dan zo uitpakken.

6. artie

artie Fanatiek lid

Sep 27, 2021
    3,559
    3,888
    113
    Female
    Ja ik ben ook nog echt uitgevlogen gisterenavond tegen hem. Oeps...
    Normaal is het wel de laatste keer geweest dat het zoveel was want hij is vorig jaar juli als zelfstandige gestopt, dus volgende aangifte zou veel simpeler moeten zijn en ook zonder boekhouder kunnen.

7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

Apr 22, 2019
    18,358
    30,650
    113
    Female
    Verdrietig

Man was vanmiddag naar zijn moeder. Hij kwam heel terneergeslagen thuis. Kreeg weinig contact. Vroeg zich af of ze wel wist wie hij was. Alles ging moeilijk.
    Ze glipt heel langzaam weg.

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,994
    113
    Teleurgesteld (in eigen lijf, icm timing)

Man had een 2 daags uitje gepland maar ik ging door mn rug woensdag, gewoon tijdens t wandelen. Had een heel pak voor m gemaakt voor de bonte avond waar aardig wat tijd in is gaan zitten. Mja die hangt mooi te zijn aan de kast.

Hij is thuis gebleven aangezien ik de jongste niet kan tillen. Dikkie Dik 365 boek is de max, 12kg wordt m dus echt niet. :|

Dochter stomverbaasd, maar mama zo zwaar is hij (boek) toch niet? Ik kan m makkie tillen. Is je rug zo stuk?!? Ohw, ik help je wel mama. Als jij een beker voor me pakt maak ik morgen eerst wel een kopje koffie voor je, op 4 streepjes. Ik kan nog niet zo goed bij de bekers.

En man draait de kinderen volledig, huishouden ligt plat net als ik...

Share This Page