Wat voor soort artikelen kopen jullie het liefst?? Zal er even een poll bij maken. Ik zelf dingen voor het huis en in het bijzonder serviezen. Duur, goedkoop, alles. Vooral om dingen met elkaar te kunnen combineren.
Ik heb gekozen voor bloemen en planten.. Maar mijn voorkeur gaat uit naar 3 dingen Decoratie voor in huis Bloemen en planten En verzorgings artikelen
- kleding - alles wat met inrichting huis en decoratie te maken heeft - bloemen/planten - verzorgings- en make up producten
ja ik wil ook meerdere dingen aanklikken maar erg hoog staan in ieder geval kleding, huis spulletjes, en verzorgingsspullen
Ik begrijp de vraag en poll niet helemaal. Bedoel je wat ik het liefst, dus het leukste vind om te kopen? Of bedoel je wat ik liever zelf koop dan dat een ander het koopt voor me voor mijn verjaardag bijvoorbeeld?
Ik vind eigenlijk wel veel leuk om te kopen: - kleding - verzorgings makeup artikelen - spullen voor in huis - bloemen planten heb dus anders ingevuld...
wat ik het leukst vind... voordat ik zwanger was van mijn zoontje vond ik het heerlijk om voor mezelf te shoppen... maakt niet uit wat.... iets leuks voor in huis, kleding.... etc etc... maar sinds ik zwanger ben van zoonlief.... ik ga naar het dorp met het idee ; ik ga kleding kopen voor mezelf... zie ik bij de hema of prenatal of bij de intertoys toch wel niet zulke leuke dingen voor zoonlief .... ( of dochterlief die nog in mama's buik zit ) dat ik uit eindelijk thuis kom met niets voor mezelf maar van alles voor de kids.... ik shop dus het liefst voor mijn kindjes.... of dat nou kleertjes of speelgoed is....
kleding! zowel voor mezelf als voor mn kind(jes). Niks leukers als iets tofs kopen en er dan heel mooi uitzien!
Anders... kleding, speelgoed en meubels etc. voor mn kindjes... pas hun kamers verandert.... en vond het super op te doen..
1. kleding 2. kleding 3. kleding zoiets? Ik ben veel afgevallen en kan nu ineens bijna overal kopen enzo, heeeerlijk! Maar niet goed voor de portemonnee dus moet me inhouden