Stokke Tripp Trapp te schilderen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LadyT, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal!

Wij willen graag de Tripp Trapp van Stokke aanschaffen. Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik deze via marktplaats zal proberen aan te schaffen of nieuw... MP het scheelt wel in geld ;))

De meeste stoelen die ik daar zie hebben echter wel kleine beschadigingen (of zijn net niet de kleur die ik mooi vind), dus mijn vraag: wie heeft er ervaring met het verven van de stoel?

Hoe is het resultaat geworden (foto :D)? En heb je eerst geschuurd en welke verf heb je gebruikt?!
    En van welke originele kleur naar welke nieuwe kleur hebben jullie de stoel geverfd??

Ik hoor het graag van jullie!!

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Je hebt niet veel aan mijn antwoord, maar ik zou lekker een nieuwe kopen. Ik heb toen bij de babypark voor 109 euro een nieuwe witte triptrap stoel gekocht. (was in de aanbieding destijds) vind het dan een te gedoe om eerst een triptrap te schuren en verven etc. voor dat kleine bedrag. Daarbij is het zo dat ik altijd netjes met mijn spullen omga en helaas op de nieuwe triptrap van onze oudste dochter van 23 maanden ook beschadigingen heb omdat ik het tafelblad elke dag erop en eraf zet.

3. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zou ook voor een nieuwe gaan, je gaat die stoel zo veel gebruiken, en kunt er zo lang mee doen, is zijn geld echt waard. Wat hierboven ook gezegd is, als je nog meerekent de tijd die je erin moet steken, en de kosten van de verf...

Je hebt ook nog tijd genoeg om een goede aanbieding af te wachten.

Mijn schoonmoeder heeft een geverfde van MP (had ze niet door toen ze hem kocht, hij was al geverfd). Ik vind het niet zo mooi en de verf gaat er al gauw weer wat af op de plekken waar je de zit- en voetenplank vastklemt.

4. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Wij gaan de tripptrapp waar mn vriend vroeger op/in heeft gezeten gebruiken en gaan hem schuren en dan in de olie zetten. Verf beschadigt teveel, denk ik. Daarom gaan wij whitewash olie gebruiken. Moet vast goed gaan!
    Groetjes Pasjuh.

Deel Deze Pagina