Stoppen met de pil, maar altijd onregelmatig ongesteld gewee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beep, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Morgen is het zover, dan slik ik mijn laatste pil :D . Super spannend natuurlijk! Maar ik maak me wel een beetje zorgen over mijn cyclus. Op mijn 19e ben ik begonnen met de pil (ben nu 27) en voor die tijd was ik altijd super onregelmatig ongesteld. De ene keer zat er 5 weken tussen, dan weer 9, dan weer 7, dan weer 8, etc. Geen touw aan vast te knopen dus. Dit maakt het waarschijnlijk wel extra lastig om zwanger te worden, want ik weet dus niet wanneer mijn eisprong is, en of ik die uberhaubt wel heb.

Wie is er nog meer zo onregelmatig ongesteld, en is gestopt met de pil?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik was ook heel onregelmatig, en toen ik vorig jaar een aantal maanden stopte met de pil was waren mijn cyclussen 28-28-27-35
    de laatste cyclus zat ik in een tentamenweek, dus ik denk dat het daarom wat langer duurde. na mijn laatste tentamen werd ik ongi.

misschien ben je dus nu wel regelmatig! zou mooi zijn!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik was ook altijd onregelmatig...op me 17de gestart met de pil...10 jaar lang en 5½ jaar geleden gestopt was het zat. Daarna even wat gerommeld 3 maandjes ofzo en sindsdien regelmatig....26 a 27 dagen met een enkele keer een uitschieter naar 28 dagen....dus het kan heeeeeeel anders zijn dan voor de pil ;)

4. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik hoop maar dat ik net als jullie opeens regelmatig zal zijn. Ik heb alleen niet zo heel veel hoop, want ongeveer 3,5 jaar geleden ben ik ook een tijdje gestopt met de pil om te kijken hoe het met m'n cyclus zat, maar toen was ik ook weer heel onregelmatig. Nou ja, de komende tijd wordt in ieder geval heel spannend, ben benieuwd hoe m'n cyclus wordt, en of ik snel zwanger mag worden.

Groetjes,
    Beep

5. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Ik had dat ook. Voor ik aan de pil begon zat ik sowieso al altijd op minimaal 30 dagen met uitschieters naar 7 weken! Nu ik gestopt ben, zat ik op 29 - 31 - 34 dagen, dus dat was redelijk ok. Maar nu zit ik ineens al op 51 dagen voor de 3e echte ronde! Dus ik kan er nog geen peil op trekken... Of dit nog ontpillen is of mijn eigen onregelmatige cyclus :(

Deel Deze Pagina