dit meen je niet ?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Waar ben je bang voor ?

Dat ze lelijk zal doen tegen jouw dochter omdat jij de juf niet mag?

En wat bedoel je met spaarvarken?

Je doet wel erg lelijk hoor , ik denk dat die juf jouw ook niet mag als ik het zo lees........!

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat een vervelende opmerking van je. Ik zie dat je over de 400 posts hebt op dit forum en ik vraag me echt af hoe je dan nog zo kunt reageren? Want het lijkt mij dat je ergens in die 400 posts wel de ellende hebt gezien die mensen op dit forum meemaken..

Verder snap ik niet waar je je druk om maakt. Je dochter is een ander mens dan jij en vindt het misschien wél een leuke juf. En dan nog, ik had ook wel eens minder leuke leraren. Dat is nu eenmaal zo.
    Die opmerking over dat varken snap ik niet maar je zal er vast op doelen dat de lerares een varken is? Zou ik erg flauw vinden.

3. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Heb niet de vorige reacties gelezen maar naargelang ik begrijp, zit je kindje bij een leerkracht waar dat het vroeger niet bij klikte.
    Vroeger heb ik ook zo een leerkracht gehad, ging altijd graag naar school maar toen niet meer. Je kunt stiekem hopen dat je kindje er niet bij in de klas zit maar indien het zo is, denk ik dat je het best niet kan overbrengen naar je kindje. Anders gaat het er inderdaad op letten en ook een nare schooltijd aanmaken, die voor jou ook niet echt zo leuk is. Lees huilen voor naar school te gaan, verdriet, spanning.
    Probeer er een leuk jaar van te maken! Iedereen moet leren en uit fouten leer je, na al die tijd zal ze heus wel geleerd hebben.... :)
    succes!

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    +1

En inderdaad, als je er stage bij hebt gelopen snap ik de slechte beooordeling wel!

Zo niet, en je hebt de juf 15 jaar geleden zelf gehad ben je zelf nog erg jong of niet? Tenzij jij de juf in groep 8 hebt gehad natuurlijk!

Ik zou als ik jou was maar heel erg mijn best doen om je negatieve gevoelens niet over te brengen op je kind! Anders wordt het een vreselijk schooljaar voor haar!

5. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik kan me helemaal niet meer voorstellen dat de juf mij in groep 1 of 2 voorlas, dat is echt te lang geleden.

Mijn dochter zit nu ook groep 1, gaat na de zomervakantie naar groep 2.
    De juf die ze op de dinsdag en donderdagmiddag heeft, is ook de juf waarvan ik en mijn broertjes en zusje les van hebben gehad.
    Ook zij kent mij dus nog wel, het is nu denk ik zo'n 24 jaar geleden dat ik les van haar heb gehad.
    Heb niets tegen haar gelukkig.

Ik zou gewoon met een schone lei beginnen, anders worden het 2 lange schooljaren.
    En jij denkt dat ze zo was 15 jaar geleden, maar je was toen een stukkie jonger en keek toen veel anders tegen de dingen aan.
    Wie weet valt ze reuze mee

6. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Hopelijk valt het mee.. als je jonger bent dan zie je mensen ook anders vind ik..

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij haar profiel staat dat ze 34 is.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ben het met je eens.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    TO zien we niet meer terug in dit topic.

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Het kan maar zo een beoordeling zijn over hoe TS was als leerling zelf, want ze heeft het over "na 15 jaar". Dus misschien wel beoordeeld op een basisschoolleeftijd :( In dat geval zou ik toch serieus gaan nadenken over jezelf en waarom het je NU nog frustreert. Daar zal jouw dochter uiteindelijk veel meer aan hebben dan aan alle aannames die er worden gedaan. Je geeft je eigen kind niet eens eens een open en eerlijke kans op haar eerste, bijzondere stap naar het onderwijs.

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou, als ze nu 34 is en het is 15 jaar geleden, dan was ze dus 19. Lijkt mij dus een stagiaire-mentor relatie.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

snap het ook even niet...
    Zou fijn zijn als je een topic opent en dan wel nog even komt reageren TS

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb even wat andere berichten van TS gelezen
    niet om nu te muggenziften, maar ik houd maar wijselijk mijn mond ;)

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik kan me eerlijk gezegd best voorstellen dat je even moet slikken als je kind in de klas komt bij een leerkracht, waar je zelf als kind slechte ervaringen mee hebt gehad. Ik heb op de basisschool een aantal leuke juffen en meesters gehad, maar heb er ook een paar waar ik nare herinneringen aan heb. Bij een daarvan heeft mijn broertje ook in de klas gezeten en hij en mijn ouders hebben ook nare herinneringen aan haar. Als ik mijn dochter straks naar de kleuterklas breng en ze komt bij haar in de klas... Nou laten we het er op houden dat ik daar echt niet blij mee zou zijn!

Maar goed, dat is als jij als kind bij haar in de klas hebt gezeten. Als je stage bij haar hebt gelopen is het nog weer anders. Realiseer je dat je als volwassene heel anders naar iemand kijkt dan als kind. Misschien loopt je dochter wel weg met haar! Ik zou het voorlopig aankijken en m'n best doen om m'n kinds beeld van haar juf niet te beïnvloeden. Waarschijnlijk is er dan geen vuiltje aan de lucht. (Je moet maar zo denken: die vrouw houdt het blijkbaar ook al minstens 15 jaar vol in een kleuterklas, dus ze zal er heus wel íets van kunnen!)

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik moest toch wel lachen om de taalfouten en juf zijn 😋 laatst stond er een schoolbord in de aula echt VOL met spelfouten dat ik met een moeder bedacht had dat het een kind geweest moest zijn. ( afgezien van het slordige handschrift) bleek het later toch echt een juf :confused: en dan lopen ze te zeuren over t handschrift van mijn groep 3'er hahaha.... OT: tja ik zou gewoon kijken hoe t gaat hè. Waarom heb jij een slechte beoordeling gehad? Waarop bedoel ik dan eigenlijk?

16. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, ik vind het kinderachtig, beledigend en respectloos (varken?).
    Je oordeelt over 15 jaar terug toen je zelf een kind was? Laat ik maar niet zeggen dat ik, op basis van wat ik hier van je lees, vind dat dat geen goed voorbeeld is voor je eigen kind. Oeps, toch gezegd! Verder ben je waarschijnlijk een supermoeder, maar dit vind ik nou even raar.

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

In 15 jaar tijd veranderen (de meeste) mensen wel hoor, ts....

18. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ik denk dat TS de boodschap wel begrepen heeft.......

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja misschien wel handig als ts even komt reageren anders snap ik niet zo goed waarom dit topic uberhaupt is geopend?
    Zag net een nieuw bericht van haar op het forum dus beetje vreemd....

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Daar jmm niet (meer) reageert en ons het doel van het topic enigszins onduidelijk is doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina