Ben het hier wel mee eens. Desbetreffende topic van Warboel was ook voor ervarigen en meningen bedoeld ipv als blog. Net als deze, maar werd toen ineens eraf gegooid.
Niet lullig naar TS bedoeld overigens! Maar misschien mag het beheer nu wel eens één lijn trekken hierin? Want ik krijg op deze manier een beetje het idee dat het persoonlijk is...
Nee! Ik snap dat echt helemaal hoor. Dat is namelijk ook mijn persoonlijke mening en iets wat ik zelf liever toepas dan een standaard berichtje. Alleen het verschil bij mij is dat het per direct gemeld, dan wel verwijderd wordt met het verzoek dat ik dergelijke 'posts' in het weblog gedeelte wil plaatsen. Maar bij jou lijkt het beheer er niet over te vallen. Beetje jammer, want ik heb het gevoel dat ik beperkt word in mijn persoonlijke manier van het beschrijven van alledaagse, actuele of herkenbare situaties. Snap je?
Ik snap je helemaal hoor. Ik vind het ook vreemd dat dit soort dingen niet gewoon mogen kennelijk??. Alles is hier zo beperkt op een gegeven moment. Om alledaagse situaties te omschrijven is het veel leuker om juist wat te lezen te hebben ipv een topic met 3 zinnen en een vraag. Je kan in een weblog toch niet zoiets schrijven en dan een vraag erachteraan stellen? Daar heb je niets aan.
Dat sowieso. Daar ging de discussie destijds ook over en vooral over het vraagstuk: Wat is weblog-achtig dan precies? iemand die graag iets op een iets aangeklede manier omschrijft, schrijft niet per direct een weblog (wat overigens eerder een soort online dagboek is).
Weblog: een persoonlijk dagboek op een website dat regelmatig, soms meermalen per dag, wordt bijgehouden. Dat zijn dit soort dingen niet. Vreemd. Dan moeten ze dat in de regels zetten? Kan er niets over vinden namelijk.
Waarom haal je mij er nou weer bij? Ik schrijf hier nauwelijks meer omdat ik a. weinig tijd heb, b. door sommige leden regelmatig aangevallen wordt en zij pestgedrag (blijven) vertonen waar - door het beheer hier - niks aan gedaan wordt en ik daardoor gewoon geen zin meer heb om topics te schrijven/maken, en c. omdat ik elders mijn heil heb gevonden op internet. Daarna komt pas de reden die jij noemt Maarrrr, ik vind de regel van het beheer sowieso stom en ik hoop dat ze hem gaan schrappen. Dan kunnen we allemaal ons gang weer gaan en dat zal de sfeer hier mijn inziens kunnen verbeteren
Het is jammer, maar ik denk dat we snel aan het idee gewend zullen raken. Zo is dat ook met de "nieuwe" sinterklaas, die is ook al helemaal ingeburgerd alsof hij het altijd al geweest was.
Shit! Dat zal het zijn. Daar komt de aap uit de mouw Maar nee zonder dollen. Het waren niet alleen die topics die gesloten werden, maar ook topics die verplaatst werden etc. etc. Op die manier dus .
Ik dacht toch serieus dst hij echt een manager van een ah was . Oops blond he ! Maar erg jammer ja hij deed het zo leuk.
Tja, it takes one to know one Nee, even serieus. Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond; het heeft meerdere redenen waarom ik geen topics meer open hier. Ik reageer wel gewoon dagelijks; en tot nu toe mist niemand mijn topics, dus fine with me
Ik ben er een stuk minder rouwig om. Kheb hem ooit is aan de kassa gehad van een lokale supermarkt waar ik werkte. Toen was hij niet zo aardig... maar misschien hebben de jaren zijn karakter goed gedaan.
Nee jij ook even serieus! Dit is iets wat uit de discussie destijds komt, iets waarvan jij ook graag wilde weten of het nu wel of niet mocht, omdat je het anders niet meer zou doen. Weet je dat nog? Niets te maken met woorden in de mond leggen . Sowieso niet met iets waarom je niet meer op ZP zou komen??? Heb niets meegekregen van eventueel pestgedrag waar jij het sowieso over hebt op dit moment, of dat je daarom geen topics opent.