Die man woont als het goed is ergens in Utrecht. Na die eerste 'hamsteruhhh' reclame werd hij er letterlijk GEK van dat iedereen hem aansprak met dat ene woordje. Een icoon was geboren .
Ja dat weet ik, maar je kent het beheer hier, je krijgt er echt geen antwoord op. Kijk nou uit, straks ben je ook net zo foetsie als Beatissimam door het Kim Jung Un-beleid.
Ik vond Harry Piekema ook wel leuk trouwens Maar ik denk ook wel dat hij véél meer in zijn mars heeft dan het boegbeeld van de Albert Heijn spelen! Ik zeg: op naar de Nederlandse films en series met deze man.
Neeeeee, vond altijd dat ie het zo leuk deed. Jammer. De eerste reclame staat nog altijd in mijn geheugen gegrift. Dat dansje!! Geweldig! - Albert Heijn
Nou dat bedoelde ik dus . En over het beleid. Ik kan sommige dingen prima respecteren hoor, maar een lijn trekken met een hoek van 180 graden op basis van persoonlijke smaak (als ik Ummm moet geloven ) schiet er bij mij dan net even wat rotter in.
Ik vond de grappigste reclames nog die van Freek Willem van de Gamma Vooral deze commerical lag ik dubbel 😁😁 http://youtu.be/5tjrgDNH4ag AH kwam op nr 2
Eerlijk gezegd ben ik blij dat hij verdwijnt Vond toen die reclames met die vakkenvuller er bij (Rachid dacht ik?) nog wel ok, maar het was een beetje uitgemolken ondertussen. Als je dan ziet dat hij toch 10 jaar heeft volgemaakt, wel knap. Was er alleen gewoon flauw van. Tijd voor iets nieuws! Ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen.
Vanmorgen stond mijn tijdlijn op de vol met dit nieuws. Echt jammer. Moest altijd enorm lachen om de reclames van de Albert Heijn. De tissues komen hier goed van pas. Op mijn oudste na zijn we allemaal snipverkouden😂
Oo jaa ik vond ze echt zowat allemaal geweldig.. Erg jammer dat hij stopt, ik ben ook benieuwd waar ze nu mee gaan komen.
Wij vonden hem ook erg leuk. Jammer dat hij weggaat, maar ik kan mij voorstellen dat je na 10 jaar wel klaar bent voor wat anders. Het zal dan wel achter de schermen moeten, want niemand kan hem nog los zien van de ah reclame. Ze hebben het groepje van de plus ook al vervangen. Nu ben ik daar alleen maar blij mee, want wat een kwallen waren dat! Denk dat de ah-man ook vervangen zal worden met een nieuwe lolbroek.
ik zal m niet missen, super irritant vond ik m in de reclames en in real life erg onvriendelijke vent.
Nee bedankt, ik werk bij de overheid en dan moet ik de rest van mn leven bij de Albert heijn boodschappen doen. Dat gaat niet samen...
Erg leuk geschreven, Devilschase! Ik vind het ook erg jammer dat hij ermee stopt. Niemand kan tippen aan manager van Dalen!
Ik vond eigenlijk alleen die laatste reclame zo leuk, die van de wegenwacht hihi. Verder, ach het is jammer maar zal het dan ook niet missen hoor
Ik ga hem missen vind het erg jammer. En als ik 50 % (oke voor 40%) doe ik het ook nog krijg wil ik best alleen nog bij de AH boodschappen doen. Waar kan ik auditie doen?