Bedankt modjes voor het openen van dit topic onderdeel. Dit miste ik nog een topic voor oudere overleden kindjes. Ik hoop niet dat veel mensen bij dit onderdeel hoeven te komen. Zou het fijn vinden om af en toe met anderen te kunnen kletsen die ook een kindje zijn verloren. Ons dochtertje is na 7 1/2 maand overleden als gevolg van een zware hartafwijking. Het gaat nu redelijk met ons maar af en toe kletsen met meiden die begrijpen wat je meemaakt zou heel fijn zijn. Liefs pacific
Vreselijk om dit mee te moeten maken. Ik hoop ook inderdaad dat er niet veel bij zullen komen in dit topic maar alle overleden kinderen, hun ouders en familie verdienen zeker een plekje op dit forum.
Wat moedig dat je het neer kunt zetten. Fijn dat je waarschijnlijk wel zover bent om erover te praten! Mijn zusje heeft een hartafwijking. Zij is vroeger gereanimeerd en het gaat nu goed met haar. Ik vergeet nooit die zeer moeilijke tijd! Wat zal jij haar missen! Heel veel sterkte en praat veel samen!
Jeetje pacific, wat enorm heftig zeg! Wisten jullie niet dat ze een hartafwijking had? Wat had ze precies aan haar hartje? Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte .. Kan me heel goed voorstellen dat je een 'apart hoekje' zoekt. Vlinder kinderen, ontzettend mooi dat dit is geopend. Hopelijk vind je hier aanspraak van mensen die zich herkennen in je verhaal. Kletsen met mensen die het zelfde hebben meegemaakt, kan soms erg fijn zijn! Onze zoon is een dag na zijn geboorte overleden, slechts een dag bij ons geweest. Heel onverwachts, heel plotseling. Hij was niet ziek .. geen afwijkingen. Ook ik heb mensen gevonden die het zelfde hebben mee gemaakt en dit praat erg fijn, je begrijpt elkaar. Meid, heel veel sterkte!
Hoi Pacific, Wij zijn ook een kindje verloren, 9 maanden geleden. Milow is maar 7 maanden en een dag oud geworden. Hij is om het leven gekomen door een tragisch ongeval. Ik kan een beeetje begrijpen wat je meemaakt. Ik wil je veel succes wensen de komende tijd
Jeetje wat verschrikkelijk! Voor jou ook marjolein wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies!
Bedankt voor alle lieve reacties. -Marik gelukkig dat alles met je zusje is goed gekomen, dat zal ook een heftige tijd zijn geweest. -Belliebel we wisten sinds de 20 weken echo dat ze een zware hartafwijking had, een hypoplastisch linkerhart. In die 7 1/2 maand zijn we ook meer in het ziekenhuis geweest dan thuis. We waren net weer 2 weken thuis toen het gebeurde. -Sterretjesmama jij ook heel veel sterkte, als er geen oorzaak te vinden is lijkt het me helemaal zo moeilijk om te accepteren. Fijn dat je er met lotgenoten over kan praten. -Marjolein1986, jij ook heel veel sterkte met het verlies van Milow. Hoe gaat het met jullie? Er zijn nu zoveel dingen die nu zo onbelangrijk lijken. Hoop dat je een beetje van je nieuwe zwangerschap kan genieten. Liefs Pacific
Hoi Pacific, Nu ik weer zwanger ben zou ik blij moeten zijn , de eerste paar weken was ik dat ook ,daarna ging het eigelijk steeds slechter met mij. Nu ben ik bijna 20 w en begint het gelukkig weer wat beterder te gaan. Maar het is allemaal zo dubbel nu. Begin van het jaar geef je je zoontje 'weg' en een paar maanden later was ik al weer zwanger. Ik ben door de verloskundige doorgestuurd naar de pop-poli die mij beter kunnen begeleiden met de zwangerschap en het verliezen waar ik nog mee moet leren omgaan. Hoe gaat het met jullie nu? knuffel
Hoi Marjolein, Het lijkt me ook zo moeilijk voor je, aan de ene kant zit je nog midden in het verdriet, aan de andere kant blijdschap maar daar niet echt aan toe kunnen geven. Wat is de pop-poli? Ik ben nu 2 maandjes gestopt met de pil en hoop toch ook snel weer zwanger te zijn maar het lijkt me wel heel moeilijk. Wij kregen met de 20 weken echo te horen van de hartafwijking. Liefs
Hey Pacific, Het zijn hele dubbele gevoelens en aangezien onze Milow niet ziek is geweest maar om is gekomen door een tragisch ongeval begin, naar mijn mening had ik dit als moeder moeten voorkomen, waardoor ik elke dag echt met rotgevoel wakker word en naar bed ga en me eigen af vraag mag ik nog wel een keer moeder mag worden. De pop-poli is voor zwangere vrouwen met psychische klachten problemen, vrouwen die aan de anti depressiva zitten of ook zoiets meegemaakt hebben. Je controles gaan via de gyn ipv vk en die houden je eigenlijk beter in de gaten en je hebt ook gesprekken met maatschappelijik werkers en psychiaters. In eerste instantie wilde ik er niet aan toegeven maar ben nu blij dat ik daar ondercontrole ben, want ook tijdens en na de bevalling kijken ze hoe het met jou en de baby gaat. Gestopt met de pil?? Leuk ik hoop dat er ook voor jullie snel een mooi wondertje bij mag komen!! Een broertje of zusje voor Martine en Evelien! Hoe is Evelien er trouwes onder, van snappen is nog niet echt sprake of wel? ?Lijkt me heel heftig om zoiets te horen te krijgen bij de 20w echo Liefs en een dikke knuffel
hai dames ook ik heb helaas afscheid van mijn dochtertje moeten nemen zij is geboren met het pierre robin seqentie is een te kleine kaak en open gehemelte maar kon daar heel goed aan geopereerd worden maar tijdens haar operatie is er iets heel erg fouts gegaan en is zij na 1dag na operatie vreselijk achteruit gegaan ze had een soort van epleptische aanvallen en is uit eindelijk na ruim 2 weken later overleden ze is op 1dag na net geen 5 weken geworden en dat is nu bijna een jaar geleden. dus net als jullie weet ik helaas hoe het voelt wens jullie ook heel veel succes