ik begrijp hoe je je voelt, heb meerdere malen afscheid moeten nemen van mijn jongste en in mijn omgeving (lees ronald mac donald huis) zijn deze week 2 kindjes sterretjes geworden na langdurige ziekenhuisopnames. Ben er misselijk en ziek van, omdat ik alles van `dichtbij (=via de ouders)` heb meegemaakt. afschuwelijk. ik hoop dat jullie de kracht vinden om hier bovenop te komen. heel veel sterkte gewenst!
Hoi Benji, Wat erg zeg, een jaar geleden maar het lijkt als de dag van gisteren. Sterkte met dit verlies!!
Pacific, ik zie ineens nu je berichtje hier staan. Hoe gaat het met je meis? Ik wil iedereen die hun kindje verloren hebben een dikke knuffel geven! Want toen de gyneacoloog tegen mij zei dat dit het ergste is wat me kon overkomen, was mijn antwoord....nee, mijn levende kindje verliezen, dat is het ergste. Dan heb je toch al je leventje helemaal rond zo'n lief mensje gebouwd en moet je er heel snel weer al afscheid van nemen. Heel veel sterkte! Want uit ervaring weet ik wel, dat het op een gegeven moment dat welgenoemde "plekje" krijgt, maar dat het verdriet en gemis nooit weggaat. Je ineens overvallen kan worden door verdriet om je kindje wat je moet missen.
hai dames wil jullie toch ook even laten weten dat we zwanger zijn zijn er van de week achter gekomen de dag van gister heeft wel een andere soort pijn gekregen dan dat we dachten nou voor iedereen toch een fijn kerst toegewenst en we moeten er maar proberen van te genieten ook al missen we de kleintjes daardoor extra veel succes iedereen liefs benji
Gefeliciteerd met je zwangerschap Benji! Zal gisteren dan een dag met wisselende emoties zijn geweest. Zie wel een beetje tegen de feestdagen op, vorig jaar was ons meisje er wel bij en dit jaar niet. Voor jullie zullen de feestdagen ook altijd zwaar beladen blijven denk ik? hier ook misschien zwanger, ben 1 dag overtijd.
Marjolein hoe gaat het bij jou? Heb even je verhaal gelezen, wat heftig! Zoiets kan je niet voorzien gewoon. Waarom moeten zulke dingen gebeuren, het is zo oneerlijk. Hoop dat het gaat lukken het schuldgevoel een plekje te geven. Iedereen hier fijne feestdagen en een hele dikke knuffel.
he pacific ja die dag is zeker met gemixte gevoelens geweest je bent heel verdrietig maar je voel ook geluk dat er weer zo`n kleintje in je groeit een brusje voor onze meid we hebben het haar als eerste verteld dat was ook een gaaf gevoel en voor ons zal ook altijd de kerst een beladen gevoel geven dat je toch je meisje mist en je gaat altijd fantaseren zo van hoe zou ze er uit hebben gezien zou ze al gelopen hebben enzv maar we proberen het er beste van te maken dus positief blijven en hoe is bij jou heb jij je kerstkado ontvangen of is het overgegaan naar die rode duivels liefs benji
Het zal op dit moment voor jou ook allemaal een beetje erg dubeel zijn. Ik wil je toch fijne dagen toewensen! knuffel