dit moest ik gewoon even delen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirjam87, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Hier ook 2x achter elkaar, alleen het eerste nestje heeft het niet gehaald :(
    Ben heel benieuwd, heb er 6, en ik geloof dat een collega van mijn man er 2 over wilden nemen, misschien dat we er zelf ook 1 of 2 houden...

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Oh zo lieffffff

3. Verox

Verox Niet meer actief

Aaah... het is naar dat er vaak zoveel konijntjes overlijden. Konijnen zijn dan echt monsters... Gelukkig had je het deze keer op tijd door.
    En als het mannetje inmiddels gecastreerd is kan hij straks snel weer bij zijn vrouwtje!
    Denk je er wel aan om de jonge konijntjes ook weer op tijd uit elkaar te halen? ;)

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Aahh wat lief!

5. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    haha ja inderdaad! Al denk ik niet dat de konijntjes iets hebben gedaan, ze waren al zo groot en al helemaal bedekt met vacht, ik gok dat ze al 3 a 4 weken waren! Nergens bloed te zien ofzo, ik vermoed dat de vorst ze de das om heeft gedaan!

Ik hoop dat de konijntjes met 8 weken een nieuw huis krijgen ;)

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat superschattig! :D

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat ontzettend schattig!
    Ik heb ook altijd konijnen gehad, ook meerdere malen een nestje. Wel dwergjes, dus dan waren het maar 1-2 jonkies (hoogtepunt was 4).
    Nu al een paar jaar niet meer en ik mis het zoo erg. Weet wel wat er komt als we eens mogen verhuizen!

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Haha maar goed dat je erbij hebt gezegd dat het konijntjes zijn, dat zag ik niet. Wat schattig!

9. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    dit zijn ook dwergkonijntjes voor zover ik weet haha :p al hebben ze best grote oren

ja het is echt super leuk! ben blij dat ik het een keer mee mag maken!

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wauw! Krijg ik ff een big smile van op mn gezicht! :D:D

11. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend lief!!!!

12. Superlief! Onvoorstelbaar om te denken dat onze konijntjes ook zo klein zijn geweest... Vond ze al zo klein toen we ze kochten :$ Maar ze waren dus nog veeeeel kleiner :)

13. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ahh wat lief.

Je woont wat te ver weg, anders had ik manlief even heeeel lief aangekeken. Hij wil geen dieren meer, maar ik zou zo graag weer een kat over een konijn( of twee) willen hebben.

Deel Deze Pagina