bondolino of de mei tai /hop tye

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jamaila, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik was er helemaal uit, ik zou een hop tye aanschaffen. Maar nu werd hier bondolino genoemd en na even googelen dacht ik misschien is dat ook wel wat.

nu dus de twijvel, welke zal ik doen?

het gaat om buik en rugdragen. Ik wil voornamelijk mijn jongste van 3 maand (5 kilo nu) en misschien ook af en toe mijn een-na jongste van 16 maand (7,5 kilo nu) gaan dragen.

ik heb momenteel de tricot slen. Ik heb een geweven draagdoek overwogen maar merk dat ik de tricot slen al niet vaak pak omdat ik niet overal wil staan knopen met zo een enorm lange doek en van te voren aandoen is ook geen opti vind ik te warm in de auto zitten met zo een ding om. het lijkt mij dat je zo een mei tai snel omdoe. maar nu die bondolino genoemd werd is eigenlijk een beetje hetzelfde principe? wat raden jullie mij aan?

2. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    niemand?

3. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik heb zelf de bondolino en ben er erg blij mee! Mijn dochtertje is nu 3 maanden en weegt ook zo'n beetje 5 kg! Echt heel fijn dragen!

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de hop-tye en bevalt hier erg goed. Vind het fijn dat het stukje tussen de beentjes in breedte versteld kan worden.
    Ik heb geen ervaring met de bondolino maar de hop-tye heb ik inderdaad zo om. Volgens mij hebben beide dragers evenveel knoopwerk.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Geen ervaring met de mei tai/hop tye maar gebruik wel mijn Bondolino met veel plezier. Lekker snel, en comfortabel voor beide. Zowel buik als rugdragen.

6. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    bedankt! ik heb de bondolino besteld! als het goed is heb ik hem morgen al in huis. ben benieuwd.

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Goede keuze!

Deel Deze Pagina