Dit moet ff gezegd worden over de vernieuwde etos luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linana, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik dacht dat ik ongeveer de enige mama was die hele blij werd van etos luiers ;)
    Iedereen in mijn omgeving (toevallig met allemaal jongens en ik heb een meid..) waren er niet blij mee, lekten, uitslag etc Maar ik sla ze echt in! Super fijn, niet duur en extra zegels :D
    Ik combineer ze wel met pampers, want ook die zijn heel fijn maar voor korte periodes of als ik weet dat ze snel gaat poepen dan lekker etosje om! Voor lange dagen wel pampers en ook als ze ziek is bijv met diarree, pampers vertrouw ik net iets meer ondanks dat ik nooit een lekje met Etos heb gehad!

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik had ze een paar weken terug ook gekocht ( in de aanbieding, 5 euro ). Ik vond ze fijn en zou ze inderdaad zo weer kopen. Toch vind ik kruidvat nog net een beetje fijner... Ik koop daar de valuepacks van. Dat scheelt ook!

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik heb ze uitgeprobeerd n.a.v. de Consumentenbond test. Ik vind ze niet fijn. Lekten door omdat de pasvorm verre van optimaal is bij mijn zoontje. Ook vind ik de sluitstrips moeilijk open gaan. Ik ben dus weer terug naar Kruidvat luiers want daar ben ik erg tevreden over.
    Deze kwamen overigens ook goed uit de test en qua doorlekken scoren ze hoger dan Etos.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Voor overdag vind ik ze prima, maar s'nachts lekt mijn dochter er doorheen.
    Ze is een buikslaper en schijnbaar zijn daar niet alle luiers geschikt voor.
    Pampers, etos, aldi lekt ze doorheen s'nachts alleen bij kruidvat blijft ze droog.

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Ik gebruikte op het laatste de luiers van AH. goedkoop en geen problemen mee gehad. Kruitvat en etos waren me te stug en te papierig.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Ik moet er even voor een deel op terug komen. Als mijn zoontje echt goed doorslaapt, de hele nacht door vanaf een uur of half 8. Dan is hij, vooral in de weekenden wel doorgelekt :(
    Nu weer ff pampers ingeslagen, was 1 voor 10,- en dat gaat wel prima, ook bij lange nachten.

Als er weer een leuke aanbieding is van etos luiers sla ik ze wel weer in denk ik. Dan maar huggies of pampers voor de nacht

7. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ah vandaar, mijn zoontje is ook een buikslaper.

8. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ook ik ben erg te spreken over deze luiers! Geen rode billen bij de kids, de luiers hebben een goedepasvorm en nemen goed op. Nog nooit doorgelekt!:)

9. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    Hier worden ook de Etos (én Kruidvat!) luiers gebruikt, en zeer tevreden over!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik ben er ook heel tevreden over! In de aanbieding erg goedkoop.
    Je kan ook zegels sparen die je bij aankoop van babyproducten krijgt.. En er zit een zegel op elke pak luiers. Bij een volle kaart krijg je weet korting :) super dus!!

11. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Super tevreden.Passen goed en zijn nog nooit doorgelekt.
    Verder vind ik ze erg vrolijk. Mijn dochtertje heeft nu de variant met de eendjes.
    En ze zijn voordelig. Vaak in de aanbieding. Ik gebruik ze voor mijn dochtertje ook 's nachts.

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook geprobeerd, nav de uitslag beste koop, maar helaas bevallen ze hier niet goed. Mijn zoontje is een buikslaper en heeft met een ETOS luier altijd een natte broek. Met pampers/kruidvat is dit niet het geval. Ook bij dunne poep vind ik dat hij gemakkelijk lekt, vooral aan de bovenkant sluit hij niet goed af. AH wil ik nog wel een keertje gaan proberen.

13. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    AH heb ik ook eens geprobeerd. Na 3 luiers en 3 keer doorlekken heb ik ze niet meer gebruikt.

14. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Etos luiers zijn super!

Wij gebruiken ze al maanden overdag.. snachts een pampers baby dry

15. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind zowel AH als Etos luiers de slechtste die ik geprobeerd heb. Kruidvat, Lidl en C1000 bevielen wel goed. Daarvan de C1000 het beste.

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    bij dochter de etos luiers geprobeerd en was toen niet tevdreden, waarom weet ik niet meer.

net voordat de 2e werd geboren zijn we verhuisd en hebben een etos om de hoek. volgens de verkoopster waren ze verbeterd dus maar eens geprobeerd en nu wel tevreden.

maar toch gebruiken we de aldi luiers. prima dingen en het goedkoopst :p

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben super tevreden over de Etos luiers! Ook over de Kruidvat luiers trouwens maar tegenwoordig gebruik ik toch voornamelijk Etos.

Deel Deze Pagina