ik was aan het neuzen op google toen kwam ik dit tegen ik vind heb onwijs vandaar dat ik dacht even delen http://www.babywall.vego.nl/3d/3d.htm en hoe vinden jullie hem ?
Geweldig!! Alleen jammer dat je hem helemaal in Landgraaf moet ophalen.. Is niet echt naast de deur voor mij Wat ik me alleen afvroeg: Hij is van stof. Wat nou als het gaat regenen? Blijft er volgens mij niet veel meer van over.
Ja ik kende 'm ook al. Zag het hier in de buurt een keertje en dacht bij de volgende wil ik dat ook. Dus ik heb 'm ff bij mijn favorieten gezet
Ik ken hem inderdaad ook al, maar hij is echt super! Een vriendin van mij heeft 'm nagemaakt! Mag zo voor mij ook doen als het zover is, hahaha!!!!
Zeeland. Maar kan je hem niet in meerdere plaatsen huren? Als je op de site zelf kijkt staat er 'huren in Nederland' en staan er een heleboel plaatsen...
Ik ken m, heb m in HHW bij iemand gezien. Echt supergaaf. We besloten gelijk bij n mogelijk volgend kind dat ding ook te bestellen.
Hihi ik kende hem al, vind hem helemaal geweldig, tis dan ook de bedoeling om hem te huren tegen de tijd dat het zover is bij ons
wat leuk! Ik vind het alleen jammer bij zoiets dat je alleen maar een foto als herrinering hebt. Ik heb bij yassin een poster laten maken is ook leuk voor op de kinderkamer dadelijk. Doen we dadelijk ook weer.
hoi die is vet leuk (die wil ook wel) en ik kon hem nog niet want zoiets doen ze hier in de buurt nooit heel veel liefs samantha
Jaaaahh gaaf he!!!! Ik kende die ooievaar al en ik zit te denken om ook zoiets te nemen als ons meisje er is!!!\Vind m zooo gaaf!!!