Vraag over echo 6.4 en 8.5 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Samba, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ik heb al twee echo's gehad en op beiden was alles zover goed. We hebben twee keer een kloppend hartje gezien en bij de laaste echo was kindje ook goed gegroeid. Er blijft bij mij alleen steeds een ding door mijn hoofd spoken. Ik heb bij de echo van 8.5 weken het kindje helemaal niet zien bewegen. Ik weet eigenlijk niet of dat normaal is... Ik lees overal dan mensen hun kleine gup al hebben zien bewegen en volgens mij was dat bij mij eerste twee kinderen ook het geval...dacht ik...

Waarschijnlijk is het niks.. Maar zijn er meer mensen die dit hebben gehad en alles is goed gegaan?

Bedankt.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik ging met 9 weken en toen was de beeb net voorzichtg de eerste rek en strek oefeningen aan het doen. Het moet ergens deze week gaan bewegen en dan begint dat heel voorzichtig dus de kans dat je het net niet ziet op de echo is natuurlijk aanwezig! Ik zou me niet te druk maken, bij de termijn echo zal de beeb genoeg bewegen!

3. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik heb mijn kleine op de echo's nooit zien bewegen, en toch ligt hij lekker in zn bedje te slapen en is hij actief genoeg. Zou me er dus zeker niet druk om maken! Binnenkort zul je je kleintje vast zien bewegen :)

4. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Thanks!.. Ik krijg ook net de groei kalander van week 9 binnen via de mail van ouders van nu waar idd word uitgelegd dat ze gup zich langzaam kan gaan bewegen... :)

Nou voel mij nu best wel een domme doos... Zou je na twee zwangerschappen toch moeten weten...:)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zagen onze meid pas voor het eerst bewegen op de echo van 14 weken. Op die van 7 en 10 weken lag ze helemaal stil. Ik vond dat ook wat eng, maar volgens de gyn volkomen normaal. Als het hartje maar goed klopt, dat is het belangrijkste.

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Kan hoor, ik heb bij de echo van 10.3 weken het kindje wild zien breakdancen en met 12.3 weken lag het erg stil. De verloskundige zei dat het lag te slapen en ik moest zelfs op en neer springen om het wakker te maken (dat hielp). Dat was nodig voor de combinatietest, anders hadden we het laten slapen.

Deel Deze Pagina