http://www.nu.nl/slideshow/slideshowpop ... id=1652047 Ik ben een beetje fan van het koningshuis en ik schaam me daar niet voor Wilde toch even met jullie delen dat ik het hele leuke foto's en kindjes vind. Mooie meisjes en ze lijken ook nog eens veel op elkaar. Daar krijgt onze Wim-Lex het nog druk mee als die aan het puberen gaan Groetjes van Kiki
Leuk, ja, wat is die jongste alweer groot, had haar echt alleen op zo'n babyfoto gezien. Die middelste vind ik een heel leuk meisje en Amalia vond ik als baby, sorry voor moeder Maxima, geen schoonheid, maar ze is wel aardig opgeknapt.
4e? Oei oei oei, ik weet niet of ons Nederlandse koningshuis wel zoveel Zuid-Amerikaans temperament aan kan hoor Máxima, Amalia, Alexia, Ariana, A-bedenkeenswat-ia...
Anastasia, Anthene en natuurlijk Anita (niemand die toch zegt dat tussen de ia geen t mag staan ) Zou willen-lex al aandelen in een maandverband en chocolade fabriek hebben Groetjes Anita
Ik vind het ook zulke mooie meiden! Het dochtertje van een oud collega van mij lijkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel op Amalia Dat is gewoon shocking
Ik vind idd Amalia net als Alex sorry Alex maar toch echt niet knap. Denk dat nr 4 niet lang op zich laat wachten hoor.
Misschien nummer 4 al onderweg En dan een nieuwe naam ver zinnen arina Antje (frau Antje) Het zijn wel mooie meiden met een vrolijke uitstraling Annemarie
dat wordt alicia als er een 4e komt, vind het z'n leuke naam haha vind het trouwens wel 3 mooie meiden hoor. als baby waren ze precies hem (das schrikken) maar nu zijn het plaatjes. wat is die jongste trouwens al groot
\ het is toch ariane met de e en niet met de a? dat begreep ik niet van hun toen ik hoorde dat ze weer een dochter hadden.. het zijn idd plaatjes!
Ik vind Amalia juist de leukste van de 3. Altijd vrolijk en een superschattig rond hoofdje. En mooie bruine ogen.
haha okee weer wat geleerd vandaag maar raar dat je ariaan uitspreekt zal je toch denken ariaane hahaha