ik verga van de pijn, word he-le-maal GEK

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Eergister nacht kreeg ik oorpijn, en de ochtend erop was het niet te harden, eind van de middag bij de huisarts geweest bleek heftige ooronsteking te wezen en heb antibiotica gekregen en oordruppels, had met nadruk gezegd dat ik echt iets goeds pijnstilends moest krijgen want ik werd gek, hij ze dat die druppels met 10 min verlichting gaven nou.....NOT dus

Gister over de hele dag 6 ibuprofins (400mg) en 10 paracetamols genomen, nou dat schoot niet op het enige wat er gebeurde was enrome duizeligheid en misselijkheid is ook logisch want had flink ge-overdoseerd.

Vanmorgen huisarts gebeld en gezegd dat het echt niet te harden was, en heb diclofenac gekregen, nou dit baad ook niet dus...

Word helemaal gek, ben ik staat me hoofd zo hard tegen de muur te gooien van de pijn. Heb zelfs al paar keer snikkend geroepen tegen manlief dat ik dood wilde.

Wat moet ik nou? kan wel huisartsenpost bellen, maar dan willen ze dat ik kom denk ik zo nou daar heb ik geen zin in om 2 redenen: ten eerste valt er niets te zien behalve de al bekende onsteking en ten tweede wil ik zo niet over straat want daar doet het te zeer voor.

Maar wil gewoon een echte stevige pijnstiller, en die zijn er dat weet ik. Maar daar word zo moeilijk om gedaan..... maar word echt gek, kruip tegen de muren op gewoon, wil nog liever nog een keer een keizersnede zo een pijn doet het... Kan wel nog veel meer ibu's nemen en dat zal verlichting geven maar het is zo funnest voor je maag en ga me er alleen maar heel beroerd door voelen en zit al aan de max dosering...

Slapen lukt niet uiteraard.

Dames wat moet ik nou en wat zouden jullie doen?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

HAP bellen en er heen.

Watje in je oor, muts op en gaan!

Hier hielp het om een zakje Ibu 600 mg te nemen icm met 2 paracetamols.

Hoe heet je kuur?

3. missyb

missyb Niet meer actief

Ik zou ook naar de huisarts gaan dit is niet normaal natuurlijk!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik zou toch maar weer de huisartsenpost bellen, aangeven dat al die dingen tot nu toe niet helpen, je helemaal gek wordt en geen ibuprofen en diclofenac meer wilt, maar nu iets dat echt helpt.
    Anders wordt het een slapeloze, pijnlijke nacht ben ik bang. Sterkte!

Bij mij werken trouwens een hoop van die dingen niet, dingen als een roesje hoef je niet eens toe te dienen, want er gebeurt niets, plaatselijke verdovingen werken vaak ook niet. Ik krijg alleen bijwerkingen. Wie weet heb jij ook wel zoiets, kan knap lastig zijn.

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    het werkt wel 'iets' maar niet zo dat im zeg ik weer beetje normaal doen... vraag ook niet om pijloos maar wel dragelijk...

Maar straks moet ik opgenomen in het zkh en dat wil ik echt niet he...

Maar denk als ik bel dat ik toch niets krijg...Weet wel dat het FLINK zeer doet

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

gewoon bellen,
    niet geschoten is altijd mis, en nee heb je ja kan je krijgen! als het echt zo erg pijn doet, en gelood je ook best zal ik er echt alles voor over hebben meis!

veel sterkte in ieder geval! en gewoon bellen en langsgaan hoor!

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Heb trouwens amoxxiline antibiotica, dus opzich prima kuur, maar duurd uiteraard even voor het werkt

8. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Gewoon naar de huisartsenpost gaan meis. Dan kun je en een verdovend middeltje voor je oor krijgen en een kuur voor de ontsteking.

Wat misschien een beetje verlicht is olie een beetje warm maken en in je oor doen. Maar ik adviseer de huisartsenpost voor het verdovingsmiddeltje.

Geloof mij, ik had het voor een paar maanden geleden, verschrikkelijk. Veel sterkte.

Liefs Marieke

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @ mariekje

Antibiotica heb ik al, en druppels ook. Maar dat verdovende goedje, wat was dat? voor in je oor of in te nemen?

Maar waarom erheen? er valt niets te zien dan we weten al en straks gaan ze met haakjes en naalden in me oor om in me trommelvlies een gaatje te maken\... brrrr sorrie hoor, maar daar ben ik beetje bang voor. Ben net een klein kind erg he

Had ook hele tijd vannou stel je niet zo aan, en dat volhouden om 10 min later weer te gaan janken als een baby

10. augurkjes

en als je gewoon bel en het uitleg?
    misschien zeggen ze wle van nou je krijg dit en dat wel.
    zal dat in ieder geval even proberen gewoon bellen en dan altijd als ze zeggen van u moet perse langskomen kan je altijd nog kijken wat je wilt!

11. ProudMum

Vaak helpt het ook als je je hoofdeinde wat verhoogd. Bij kindjes werkt het altijd omdat er minder druk op komt..

Ze zullen niet gauw gaan poeren hoor, vooral niet als je de nacht in moet.

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    nou dan bel ik toch zo maar ff...dit is ook echt barbaars. Heb zelf aantal jaar gewerkt als doktersassisitent en weet dat de meeste mensen die bij de hap komen vaak piepers zijn, en wil niet dat ze zo over mij denken...
    Maja ander kant wat zal het mij me kont kussen als ze dat wel zouden denken

13. augurkjes

inderdaad laat ze lekker denken wat ze willen jij weet wel beter!

14. ProudMum

Pijn is ook niet fijn toch!
    nee hoor, gewoon gaan!

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    en .....nog niet gebeld :oops:

16. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ach meissie toch, bel nou gewoon ff ;)

Ps.. moet je dan naar het kennemergasthuis in Haarlem? Daar zij ze heel aardig!

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ja noord dan he, die bij de Mac...

18. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Oh sorrie, ja ik had daar over heen gelezen van je antibiotica.

Het verdovend middeltje is voor in je oor, het verlicht direct, heb alleen geen idee meer hoe het heette. En je stelt je echt niet aan hoor, het doet ook gewoon onwijs veel pijn.

En hup bellen.

19. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Nou zou ik ff bellen (en als je klaar bent een lekkere big mac halen ) ;) , je nachtrust is ook belangrijk, en mss krijg je wel wat en kan je straks lekker slapen!

Veel sterkte meis.

Deel Deze Pagina