net met man overgehad. hij zegt probeer maar. denkt alleen wel dat het moeilijk gaat worden ivm andere kindjes en drukte. maar hij staat er gelukkig positief tegenover
Ik zou niet gaan mailen, je weet nooit hoe snel een mailtje gelezen wordt. Ik heb ff voor je zitten googlen, Hulp bij borstvoeding | Borstvoedingscentrum Pro Lacta Deze zit bij jou in de buurt. Nr. 061 62 62 143 / 06 429 043 49 De kosten kun je veelal bij je zorgverzekering declareren.
Wauw, wat super stoer dat je het gaat proberen/doen!!! Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik wil je wel héél veel succes wensen! Geniet van de momenten die je krijgt! Heerlijk hoor, zulke berichten!!
wat super dat je dit graag wilt proberen. ik moet wel erbij zeggen dat bij kma allergie de kans zeker ook groot is dat je kindje op alles met melk reageert. dat deed en doet onze zoon ook. als ik een stukje cake at dan zat hij meteen onder het eczeem. het hoeft dus niet, maar kan zeker wel. maar dat is een kwestie van uitproberen. dat zou zeker geen reden hoeven zijn om het niet te doen hoor. je kunt een km-vrij dieet ook stap voor stap uitpluizen. heel veel succes
Respect voor jou hoor! Hoop dat het je gaat lukken Ik volg zelf sinds 2 weken een hypoallergeen dieet ivm vermoedelijke allergie van m`n zoontje.Als ik je wat dat betreft ergens mee kan helpen dan geef maar een gil (heb dit dieet eerder lang gevolgd). Veel succes!