Jullie mening.

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Stel je hebt een nieuwe liefde leren kennen, maar hij/zij waant zich al na enkele weken thuis in je huis en geeft familieleden van hem/haar een rondleiding in jouw huis. Goedbedoeld? Is dit normaal of niet?

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik denk niet dat ik er heel blij mee zou worden
    dit behoort met overleg en niet zomaar even zijn familie even door mijn huis te laten loeren

3. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Herkenbaar, niet bij mij maar bij een goede vriendin. Ik vond dit heel vreemd en heb er ook wat van gezegd. Ging t ene oor in en t andere weer uit, maar ik vond het wel een beetje raar.
    Vriendin is zo verliefd dat ze er geen last van lijkt te hebben.

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    sommigen wonen praktisch of helemaal samen na een maand. dus, ieder z'n eigen.
    Als degene waar het huis van is dit niet wil dan moet zij/hij er wat van zeggen.
    En anders eigen keuze wat een ander er ook van moge denken.

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik zou er niet blij van worden. Zou het heel vrijpostig vinden, en daar ook zeker wat van zeggen!

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Tja. Ligt eraan hoe het voelt en de situatie ligt. Ik denk niet dat ik het prettig zou vinden.....

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ligt idd aan de situatie. Als jut en jul in deze al praktisch samenwonen dan kan dat best.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn vriend deed dat ook.. Zijn ouders kwamen terwijl we nog niet samen woonde en hij liet ze het huis zien blabla.. Vond ik niet cool en heb ik ook gezegd. Vervolgens komen er ook mensen voor bijv de geiser of iets anders en ze gaan gelijk met hem praten.. Dat vond ik ook niet leuk, hij woonde hier niet en ik stoor me er mateloos aan als ze er gelijk vanuit gaan dat de man hier de lakens uit deelt..

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind dat niet normaal; maar ik liep nog steeds mensen ervan te overtuigen dat we na 5 maanden logeren niet samen woonden :D

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik snap niet zo goed of het over jezelf gaat of over een ander. Als het over een ander gaat vind ik dat deze mensen zelf moeten bepalen wat ze goed vinden voelen. Als het over jezelf gaat je gevoel volgen, als je je er niet prettig bij voelt dit niet zeggen. Ik denk dat als ik een nieuwe liefde zou hebben die bekenden van hem bij mij heeft uitgenodigd ( na overleg ) ik het niet erg vind als hij hen het huis laat zien hoor ..

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik zou dat niet op prijs stellen eerlijk gezegd en zou het zelf ook nooit doen.

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ligt idd aan de situatie.....maar ik zou er jeuk van krijgen...

13. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik denk dat ik daar niet erg blij van zou worden. Maar goed, ligt natuurlijk ook een beetje aan de situatie, moeilijk te beoordelen zo.

14. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik vind het niet normaal, het is jou huis, helemaal van jou. Dan is het niet normaal dat iemand na een paar weken zijn familie en vrienden een rondleiding in jou huis geeft. Ik zou dat zeker niet op prijs stellen.;)

Deel Deze Pagina