Lieve mensen ik weet wat ik gezegd heb maar kon het toch niet laten vanmorgen en wat denk je zwanger!echt gaaf nu maar afwachten ofdat het goed blijft zitten dit keer. Spannend hoor na die miskraam. Ik had al zo,n gevoel maar ja dit is echt gaaf! Ik ben zo blij! ik kan het nog steeds niet geloven. Nu straks mijn hubbie het goeie nieuws nog vertellen als hij straks thuis komt van zijn werk. Bedankt he groeten jennie72
Hallo hubbie is hevig blij! echt gaaf zeg. Ik hoop dat het dit keer blijft zitten. groeten van ene zeer gelukkige jennie72
Bedankt lieve mensen echt waar hoor doet me goed! Ik heb nu wel een ander gevoel erbij dan de vorige keer een goed gevoel. groeten jennie72
Jenny wat fijn dat het zo snel alweer raak is! Gefeliciteerd samen. Ik hoop dat alles nu voorspoedig verloopt en dat jullie er volop van kunnen genieten. Nogmaals gefeliciteerd!
Dank je wel lieve mensen. Maar ben toch wat onzeker. Ben wel weer bang een miskraam te krijgen ja. Ik zal pas genieten als ik mijn eerste echo gehad heb. Het is natuurlijk geen zekerheid maar dan heb je het iniedergeval gezien. we houden moed groeten jennie72 een gelukki mens
Hee Jennie, Wat goed, zeg! Super dat het zo snel weer raak is. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je straks een mooie echo en over 8 maanden een nog mooiere beeb in handen.